ID : 40609420
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد اعلام کرد؛

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: در تمامی مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و تجمع راهپیمایان در استان یزد، محدودیت‌های ترافیکی دائم و مقطعی داریم.

به گزارش یزدرسا؛ سرهنگ مهدی زارع در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در یزد اظهار کرد: از ساعت ۲۴ شب ۲۲ بهمن در خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی جنوبی، چهارراه شهدا و خیابان قیام توقف هرگونه وسیله نقلیه ممنوع بوده و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ‌های مجاز اطراف انتقال داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه از شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با مأموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم در ۶ نقطه از معابر شهر شامل چهارراه بعثت ابتدای خیابان قیام، چهارراه شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی، چهارراه بسیج به سمت چهارراه شهدا، خیابان امام خمینی (ره) از سه‌راه حضرت مهدی (عج) به سمت چهارراه شهدا، میدان مارکار و ابتدای خیابان فرخی به سمت میدان شهید بهشتی محدودیت کامل تردد اعمال و پلیس از ورود خودروها جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد ادامه داد: در سایر شهرها و شهرستان‌های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و تجمع راهپیمایان، محدودیت‌های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ش

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.