ID : 30337990
با حضور جمعی از جوانان صورت می گیرد؛

محرومیت زدایی از روستا‌های خرانق اردکان +تصاویر


در راستای محرومیت زدایی از روستاهای بخش خرانق اردکان، اردوی جهادی در حال اجرا است.

به گزارش یزدرسا، مسئول گروه جهادی شهید مهدی فتوحی اردکان در مصاحبه با خبرنگار اردکان گویا، گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع محرومیت زدایی از روستاها و با عنایت به تأکید ویژه امام جمعه محترم شهرستان، این برنامه در روستاهای بخش خرانق شامل روستاهای هامانه، خرانق، مزرعه آقا، سنگرد، چامتک و سایر روستاهای این بخش اجرا می شود.

محمد شاکر اردکانی افزود: حوزه هایی که این جهادگران جوان در آن فعالیت می کنند در زمینه های مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: فعالیت شاخص گروه جهادی شهید فتوحی در زمینه عمرانی شامل لای روبی استخر روستای خرانق و بهسازی سد روستای هامانه می باشد که توسط برادران انجام می شود همچنین طراحی و نقاشی دیواری در روستای هامانه نیز توسط جمعی از خواهران بسیجی صورت می گیرد.

مسئول گروه جهادی شهید فتوحی اظهار داشت: در موضوع بهداشت با حضور دو نفر از پزشکان شهرستان اردکان خدمات درمانی و ویزیت اهالی بصورت رایگان ارائه می شود و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر شهرستان داروهای مورد نیاز بیماران نیز بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی افزود: در زمینه بهداشت دهان و دندان نیز با حضور جمعی از دندانپزشکان خدمات رایگان دندانپزشکی به اهالی روستاها ارائه می شود.

شاکر گفت: در راستای انجام فعالیت های فرهنگی با حضور جمعی از طلاب و روحانیون برای کودکان روستای خرانق برنامه های متنوعی اجرا می شود و همچنین با حضور مشاوران برجسته کلاس های مختلف مشاوره و مهارتهای زندگی برای زنان روستا برگزار می شود.

وی افزود: اقامه نماز جماعت، مراسم هیئت انقلابی و قرائت دعای ملکوتی کمیل از جمله برنامه های فرهنگی این اردوی جهادی می باشد که در روستاهای خرانق، هامانه و مزرعه آقا برگزار می شود.

مسئول گروه جهادی شهید فتوحی در پایان از همکاری صمیمانه هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، حوزه های علمیه امام صادق(علیه السلام) و فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)، ناحیه مقاومت بسیج، حوزه مقاومت یک روح الله، بخشداری خرانق، حوزه مقاومت چهار انصارالله، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای هامانه و خرانق، بسیج سازندگی و بهداری سپاه اردکان در اجرای این برنامه تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که این اردوی جهادی که از صبح چهارشنبه 18 مرداد آغاز شده است تا عصر جمعه 20 مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ا.م




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.