ID : 10960024
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

محفل انس با قرآن کریم در شهرستان بافق برگزار شد


همزمان با دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن کریم، شامگاه جمعه در آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، همزمان با دهه مبارک فجر ، محفل انس با قرآن کریم، شامگاه جمعه در آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق برگزار گردید.


در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، بخشدار و دیگر مسئو لین نهاد ها و ارگانها  و مردم متدین شهرستان بافق محفل انس با قرآن کریم شامگاه جمعه در آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان برگزار شد.


حجت السلام «محمد علی کارگران»  در سخنانی ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری این محفل را اشاعه فرهنگ قرآن خوانی دانست و افزود: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب کبیر اسلامی احیای دین مبین اسلام، قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص) است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق تلاوت، فهم، ترجمه، تدبر و تفکر و عمل به قرآن را از مراحل یادگیری قرآن عنوان کرد وبر بر لزوم اهمیت توجه و تدبر بیشتر در قرآن تاکید نمود.


در این محفل نورانی آقایان «حسن زاده» و «مختاری» از قاریان ممتاز استان یزد به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.


قرائت قرآن کریم توسط آقایان «رایگان» و « قاسم زاده» و اجرای تواشیح از دیگر برنامه های این محفل بود.


این محفل نورانی با همکاری کمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق برگزار شد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.