ID : 6643392
استاندار یزد در شورای اداری استان:

محور تامین امنیت واستقلال کشور در وزارت اطلاعات تکیه بر مشارکت مردم است


استاندار یزد در جلسه شورای اداری استان گفت: کشوری که در آن مردم ارتباط تنگاتنگ با اطلاعات داشته باشند، هرگز دچار توطئه های دشمن نمی شود و هرگز این کشور و این ملت آسیب پذیر نخواهد بود و خوشبختانه این صورت از کار،تضمین کننده امنیت و استقلال کشور است.

به گزارش یزدرسا به نقل ازروابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرمحمدی"  در شورای اداری استان که در سالن شهید منتظر قائم و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی برگزار شد، به شکل گیری مقوله اطلاعات، پس  از انقلاب اسلامی با رویکرد کاملاً مردمی اشاره کرد و همه مردم را تشکیل دهنده تار و پود این وزارتخانه دانست و محور تامین امنیت و استقلال کشور در وزارت اطلاعات را، تکیه بر مشارکت مردم ذکر کرد.
استاندار یزد خاطر نشان ساخت: رویکرد اطلاعات در کشور پس از انقلاب اسلامی به کلی تغییر یافت و جنبه های خوف و وحشت و خشونت و رویه هایی که در ساواک متداول بود به کلی دگرگون شد و این وزارتخانه، چهره ای مردمی به خود گرفت .
وی سپس به روند تغییر تشکیلات سازمان اطلاعات به وزارت اطلاعات اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این تغییر بر این مبنا استوار بود که این وزارتخانه وزیری داشته باشد که بتواند به مطالبات مردم از طریق مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشد. بنابراین این رویکرد، رویکردی بسیار مهم و اساسی است و بدین معنی است که اطلاعات همه جا با مردم است و مردم هم همه جا با اطلاعات هستند.
رییس شورای تامین استان یزد ادامه داد: کشوری که در آن مردم ارتباط تنگاتنگ با اطلاعات داشته باشند، هرگز دچار توطئه های دشمن نمی شود و هرگز افرادی به عنوا جاسوس نمیتوانند در میان مردم نفوذ کنند و هیچگاه دشمن نمیتواند در بدنه چنین جامعه ای نفوذ کرده و بدان لطمه بزنند و هرگز این کشور و این ملت آسیب پذیر نخواهد بود و خوشبختانه این صورت از کار،تضمین کننده امنیت و استقلال کشور است.
میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه آشنایی با وزیر اطلاعات در مجلس شورای اسلامی افزود: خدا را سپاسگزاریم که امروز در راس وزارت اطلاعات فردی شایسته ، با ظرفیت و سعه صدر بالا و مردم دار حضور دارد که سلیقه ای عمل نمیکند بلکه بر اساس همه شئونات، ارزشها و ضوابط اسلامی با مسائل برخورد میکند و موجبات آرامش خاطر همه علاقه مندان و دلسوزان نظام را فراهم نموده است.
 وی تاکید کرد: امروز وزیر اطلاعات در ارتباط با مقوله آزادی های مشروع و قانونی، نگرش بسیار سازنده ای دارد و همچنین در ارتباط با مشارکت عمومی مردم از دید بسیار روشنی برخوردار است و همدلی ، هم اندیشی و همفکریشان با همکاران این وزارتخانه و دیگر مسئولین زبانزد است و برخوردی دوستانه ، صمیمانه و سازنده با همه دارند و هرکس با ایشان معاشرت داشته باشد، هر لحظه این معاشرت، اسباب تحول و تغییر را در طرف مقابل فراهم خواهد کرد و موجب رشد و پویایی فکری در وی می شود.
استاندار یزد در پایان برای حجت الاسلام والمسلمین علوی و مجموعه وزارت اطلاعات و نیروهای خدوم این وزارتخانه در کشور و استان یزد آرزوی توفیق و بهروزی نمود.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.