ID : 10401067
امام جمعه ابرکوه مطرح کرد

مخدوش کردن حیثیت نظام و عزت ملت در منظر جهانی از آسیب های فتنه 88


امام جمعه ابرکوه گفت: در حقیقت عاملان اصلى پیدایش حماسه 9 دى، مردم و رهبرى بودند. مردم با حضور و اقدام به‏ موقع و بصيرت‏ خود و رهبرى با هدايت‏گرى امام گونه، بصیرت بخشی صبورانه و هوشمندانه خود غبار فتنه را فرو نشاندند.

به گزارش یزد رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار داشت: در جریان فتنه 88 فریب خوردگان با خیال داشتن یاران میلیونی به خیابان ها آمدند و با تقابل جریان موافق و مخالف، هشت ماه مردم را متحیر و سرگردان کردند، اما بصیرت بخشی مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به جامعه، تمام غبارهای ابهام را فرو نشاند.


حسینی تصریح کرد: ولی سران فتنه با آنکه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از آنها خواستند تا خطای خود را جبران کرده و به آغوش ملت باز گردند، بر طبل لجاجت تاکنون کوبیده اند.

مخدوش کردن حیثیت نظام و عزت ملت در منظر جهانی از آسیب های فتنه 88
وی گفت: فتنه گران با بی بصیرتی خود آسیب هایی همچون تلخ کردن شیرینی بالاترین حضور مردم در انتخابات، مخدوش کردن حیثیت نظام و عزت مردم ایران در منظر جهانی، کاهش نفوذ ایران در معادلات جهانی، جري كردن دشمن و بازکردن روزنه اميد برای بدخواهان، قرار گرفتن برخى ياران امام و انقلاب در برابر نظام، رهبری و مردم وارد کردند که جبران ناپذیر است.

عامل اصلى پیدایش حماسه 9 دى، رهبر و مردم بودند
امام جمعه ابرکوه افزود: در حقیقت عامل اصلى پیدایش حماسه 9 دى، مردم و رهبرى بودند. مردم با حضور و اقدام به‏ موقع و بصيرت‏ خود و رهبرى با هدايت‏گرى امام گونه، بصیرت بخشی صبورانه و هوشمندانه خود غبار فتنه را فرو نشاندند.

نقش عاشورا و محرم در خلق حماسه 9 دی فراموش شدنی نیست
حسینی عنوان کرد: به هر حال حماسه 9دی در سال 88 برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی وحضور آگاهانه و مجاهدانه ملت ایران بود که طی آن نباید نقش محرم و عاشورا را درخلق این حماسه به عنوان حرکت عظیم و ماندگار، فراموش کنیم.


وی تاکید کرد: اما نکته مهمی که در این راستا نباید فراموش کنیم این است که در این جریان با اینکه رهبری معظم مظلومانه متحمل سختی ها شدند و نوک حمله فتنه گران قرار داشتند، همواره از اعتماد به خدای متعال و نجات انقلاب و مردم از شر دسیسه فتنه گران سخن می گفتند وحضور مردم را باطل السحر خواندند که این خود حاکی از توانمندی بالای رهبری در مدیریت جامعه وکشور است.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.