ID : 38848426
نماینده سابق کلیمیان ایران در مجلس:

مدیریت رهبر انقلاب عامل اصلی شکوفایی شخصیت‌هایی مانند سردار سلیمانی است


سیامک مره‌صدق گفت: به نظر من رهبری و مدیریت رهبر معظم انقلاب دلیل اصلی ایجاد و تربیت شخصیت‌های گرانقدری مانند سردار سلیمانی است.

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ارزش‌های توحیدی که در ملت ایران وجود دارد و مختص یک گروه خاص هم نیست، باعث می‌شود افرادی در این بین رشد کنند که بر اساس ارزش‌های توحیدی جان خودشان را در راه دفاع از آن ارزش‌ها حاضرند فدا کنند و شهید سلیمانی نمودار واقعی این مسئله بود.

وی افزود: بنده این را در مجامع بین‌المللی هم بارها اعلام کرده‌ام که زمانی که کل جهان مسیحی غرب نسبت به قتل عام مسیحیان شرقی عراق و سوریه بی‌تفاوت بودند و در قبال جنایت‌هایی که داعش در حق آن‌ها می‌کردند، هیچ واکنشی نشان ندادند، تنها کسی که به داد مسیحیان عراق و سوریه رسید شهید سلیمانی و نیروهای همراهش بودند.

نماینده کلیمیان ایران در ادوار مجلس اظهار داشت: در واقع این به عنوان یک سند تاریخی از همبستگی پیروان ادیان توحیدی در مبارزه با الحاد و استکبار در طول تاریخ مبارزات ملت ایران باقی خواهند ماند؛ کار بزرگی که شهید سلیمانی در دفاع از ایزدی‌ها کرد در مبارزه با داعش و پاکسازی منطقه از وجود این گروه تروریستی، نشان دهنده روح بزرگ ایشان است.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: وقتی که بزرگترین کسی که در برابر داعش در عراق و سوریه مقاومت کرده است، توسط یک گروه به شهادت می‌رسد معلوم است که آن گروه با داعش همراه است و دارد انتقام شکست داعش را از عامل این شکست می‌گیرد و این اقدام ماهیت این قاتلان را به وضوح مشخص کرد.

وی تأکید کرد: شهید سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر، حاصل تعالیم ارزشمندی هستند که از امام راحل و به ویژه از رهبر معظم انقلاب نشر پیدا می‌کند و به نظر من رهبری و مدیریت رهبر معظم انقلاب دلیل اصلی ایجاد و تربیت چنین شخصیت‌های گرانقدری است که حاضر می‌شوند خودشان را در راه ارزرش‌های توحیدی به خطر بیندازند و بزرگترین دارایی‌شان که جانشان است را اهدا کنند تا حق برقرار بماند و ستمکاران نتوانند بر جهان حاکمیت پیدا کنند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.