ID : 6637950
خادم در مراسم توديع و معارفه مديركل ورزش و جوانان استان يزد:

مدیریت ورزش و جوانان استان باید فارغ از نگاه‌های سیاسی، جناحی فعالیت کند


معاون حقوقي، پارلماني و امور استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان در مراسم توديع و معارفه مديركل ورزش و جوانان استان يزد، اظهار داشت: مدیریت عالی ورزش و جوانان استان باید فارغ از نگاه‌های سیاسی، جناحی فعالیت کند و حداقل توجهات، تصورات و پیش داوری‌ها را در زمینه سابقه سیاسی افراد داشته باشد.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزد آوا، امیررضا خادم، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، در اولویت بودن تغییرات در چند استان دیگر و پیگیری و به نتیجه رسیدن برای فردی که بتواند سکان آینده ورزش و جوانان استان را در اختیار بگیرد را از دلایل تأخیر در انتخاب مدیریت ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان،  سطح تفاهم و تعامل با سازمان‌ها، نهادها و بخش‌های مختلف از جمله استانداری، شهرداری، شورای شهر و نمایندگان استان در مجلس را یک از اولویت‌هایی دانست که مدیر عالی ورزش و جوانان باید برای ارتقا بیشتر و بهتر ورزش جوانان در استان  مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه اظهار داشت: باید فعالین و مدیران ارگان ها مولد باشند و شرایطی را فراهم کنند که به صورت خود گردان اداره شوند.

وی ادامه داد: توجه به بخش خصوصی یکی از از اصول و مفاهیمی اصلی است که در نحوه مدیریت  استان باید مد نظر قرار بگیرد.

خادم با بیان اینکه مدیرت ورزش و جوانان استان به عنوان پدر ورزش و جوانان استان باید توجه و حمایت از بخش خصوصی را در اولویت کار خود قرار دهد، افزود: نباید به بخش خصوصی به این منظر نگاه شود که هزینه و پولی را متقبل شود و سپس با بدنامی، ناراحتی و معضلات و حواشی زیاد از ورزش فراری شود.

وی با اشاره به بودجه یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ورزش کشور اظهار داشت: این میزان بودجه نسبت به لایحه بودجه که در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده است، افزایش دو برابری یافته است  که ۷۰ درصد این رقم در داخل استانها تعریف شده است.

امیر رضا خادم با بیان اینکه بحث جوانان پاشنه آشیل وزارت ورزش و جوانان است، تصریح کرد: کار در این حوزه جوانان واقعا کار فرابخشی است.

وی با بیان اینکه مدیریت ورزش و جوانان استان باید به بحث سمن‌ها که نهادهای عمومی غیر دولتی هستند، توجه کنند یادآور شد: باید با حمایتهای معنوی و مادی از سمن‌ها شرایطی را فراهم کرد که آنها حضور پر رنگ تر و تاثیرگزارتری  داشته باشند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بانوان نیمی از افراد جامعه هستند اذعان داشت: ما شاهد واقعیت‌های عدم توجه به ورزش بانوان در سطح کشور هستیم و باید متفاوت با گذشته به آن اهمیت زیادی داده شود.

خادم استان یزد را به عنوان یکی از استان‌های سیاسی کشور معرفی کرد که گروه ها و جناح های سیاسی زیادی که گاه افراطی نیز هستند در آن فعال زیادی دارند.

وی ادامه داد: مدیریت عالی ورزش و جوانان استان باید فارغ از نگاه‌های سیاسی، جناحی فعالیت کند.

وی افزود: ابتدا باید به توانمندی‌ها و قابلیت‌های ورزشی مد نظر قرار بگیرد و حداقل توجهات ، تصورات و پیش داوری‌ها در حوزه ورزش، انتخاب، انتصاب  در زمینه سابقه سیاسی افراد باشد.

خادم با بیان اینکه با توجه به شناختی که از استاندار یزد دارم، چهره اجرایی ایشان بیشتر از چهره سیاسی وی است ادامه داد: من معتقدم که استاندار یزد نیز این انتظار را ازمدیریت‌های مختلف در بخش‌های مختلف دارد که حداقل توجهات را به سابقه سیاسی افراد داشته باشند، زیرا جوانان تحت تأثیر این فضاها قرار می‌گیرند و این برای رشد استان خوب نیست.

در این مراسم از تلاش های عباس دهقان تجلیل شد. وی در این مراسم از تمام کسانی که در طول دو سال با وی همکاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

مسعود شریعتی نیز که در این مراسم به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد معرفی شد، جایگاه استان یزد در زمینه  ورزش را در شأن استان ندانست و اظهار داشت: تمام تلاش من بر این است که از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه استان استفاده کنم تا این جایگاه ارتقا پیدا کند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.