ID : 37169354
امام جمعه یزد:

مراکز تربیتی و والدین فرزندان را در مسیر امام حسین (ع) تربیت کنند


امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت تربیت فرزندان در مسیر درست، گفت: مراکز تربیتی و والدین باید فرزندان را در مسیری که انقلاب و امام حسین‌(ع) شروع کرده است، تربیت کنند.

به گزارش یزدرسا؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد با تاکید بر ضرورت تربیت فرزندان در مسیر درست اذعان کرد: مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و والدین باید فرزندان را در مسیری که انقلاب و امام حسین (ع) شروع کرده تربیت کنند؛ مسیری که پیشرفت در تمام عرصه ها را برای انسان به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به برخی درگیری‌ها در عراق گفت: مسلمانان این کشور و مسئولان آنها باید مواظب توطئه‌ آمریکایی‌ها و سایر دشمنان اسلام باشند و با بصیرت کامل در راستا همبستگی ملی در کشورشان تلاش کنند.

خطیب جمعه یزد بابیان اینکه حرکت اربعین حسینی امتیازات و خصلت‌های بسیار مثبتی را در پی دارد، تصریح کرد: جنبه مردمی حرکت اربعین حسینی باید حفظ و دولت‌ها نباید سعی کنند که این برنامه چهره دولتی به خود بگیرد.

ناصری تاکید کرد: باید برخی نیازها و زیرساخت‌های لازم برای تردد آسان و تامین آسایش زائران برای سال‌های بعد توسط ۲ کشور صورت گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به اینکه اخلاص در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی باید در طول سال نیز حفظ شود گفت: این عمل مخلصانه که برای امام حسین (ع) و خدای متعال است باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطر نشان کرد: یارانه برخی افراد در روزهای اخیر قطع شده است؛ این عمل باید دقیق و طبق برنامه باشد تا اقشار آسیب‌پذیر دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری روح‌الله زم، سر شبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز گفت: این فرد یکی از افراد آمریکا، اسرائیل و صهیونیست بود که با شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران دستگیر شد که سبب سردرگمی دشمنان انقلاب و نظام شده است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.