ID : 839740
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در یزد مطرح کرد؛

مرتضوی تاوان برخورد با فتنه گران را می دهد/رقص خبرنگار اصلاح طلب،پس از شنیدن خبر یکشنبه سیاه مجلس!


نماینده مردم تهران در یزد دلایل مخالفت خود با استیضاح وزیر کار را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی یزد رسا، امروز روح الله حسینیان در خصوص مخالفت خود با استیضاح شیخ الاسلامی وزیر کار گفت: بنده به چهار دلیل مخالف این استیضاح بودم، و علت اصلی این استیضاح وزیر، همشهری شما آقای مرتضوی است که بعد از سخنرانی رهبری و تاکید ایشان در خصوص بررسی روزنامه های زنجیره ای، مرتضوی تنها کسی بود که از قوه ی قضاییه پا به میدان گذاشت و در مقابل دوم خردادی ها ایستاد.

نماینده مردم تهران در خصوص مرتضوی گفت: در جریان فتنه مردانه ترین مرد مرتضوی بود که در مقابل فتنه گران ایستاد اما به خاطر قضیه کهریزک که سه متهم در زندان فوت کردند عده ای بدون توجه به خدمات مرتضوی وی را متهم نمودند ولی در مقابل چندین بسیجی که در اغتشاشات کشته شدند کسی برای آن ها حتی مراسمی را هم ترتیب ندادند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا با فرزندان خود اینگونه برخورد نمی کنند افزود: کجای دنیا دادستان مسئول اتفاقات درون زندان است اگر اینگونه باشد، مرگ ستار بهشتی در زندان که رسانه های بیگانه همه عالم را باخبر کردند نیز را باید به گردن دادستان پرونده ستار بهشتی انداخت!

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص دومین دلیل هم عقیدگی خود با احمدی نژاد در خصوص استیضاح وزیر کار گفت: ما امروز باید موقعیت خود را که در شرایط مشابه جنگ احزاب پیامبر هستیم را درک نماییم زیرا ایران امروز در برابر شیوخ مرتجع عربی و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و با توجه به جنگ اقتصادی که ما امروز با دشمن داریم بنابراین طرح استیضاح از وزیر کار در این برهه از زمان درست نبود.

این نماینده مجلس در خصوص سومین دلیل مخالفت خود با استیضاح شیخ الاسلامی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرده بودند که مسئولین می بایست تا روز انتخابات وحدت خود را حفظ نمایند و هرگونه تنش در نظام خیانت محسوب می شود، بنابراین من هم از نمایندگان و هم از دولت خواهش کردم تا به این ماجرا پایان دهند اما فایده ای نداشت.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس چهارمین دلیل خود را اینگونه مطرح کرد؛ من به نمایندگان نیز گفتم، اگر شیخ الاسلامی از سمتش برداشته شود شخص بهتری جای او گذاشته نمی شود.

رقص خبرنگار پارلمانی مجلس ششم بعد از شندین خبر یکشنبه سیاه مجلس!

وی در ادامه با انتقاد از مواضع اکثریت نمایندگان در جلسه استیضاح وزیر خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان در زمان دفاع احمدی نژاد و پخش فایل صوتی حرف هایی از دهنشان خارج شد که انسان در خلوت از تکرار آن ها شرم می کند و این فقط سبب خوشحالی مخالفان این نظام و سوژه ای در دست رسانه های بیگانه شد، که حتی خبرنگار اصلاح طلب فراری پارلمانی مجلس ششم(مسیح علی نژاد) بعد از شنیدن این خبر به گفته ی خودش نوار ترانه ای گذاشت و تا صبح رقصید.!!

حسینیان با انتقاد از حرف های توهین آمیز لاریجانی، بعد از پخش فایل صوتی گفت: بهتر بود لاریجانی در مقابل اقدام زشت احمدی نژاد می گفت "من این فایل را به قوه قضاییه می دهم تا موضوع را پیگیری نمایند" تا با این کار مردم نسبت به مسئولین دلگرم شوند نه اینکه در جواب ادعاهای احمدی نژاد در خصوص فاضل لاریجانی، مستقیماً به احمدی نژاد توهین نماید.

نماینده مردم تهران اتفاقات یکشنبه سیاه اخیر در صحن علنی مجلس را آزمایش ولایی بودن افراد دانست و گفت: قوه قضائیه نیز فردای آن روز مرتضوی را به خاطر انتشار فایل صوتی دستگیر نمود!

وی در پایان خاطر نشان کرد مردم باید از مسئولین این نظام گله مند باشند و آن ها را به خاطر اقداماتشان توبیخ نماییم اما نباید نگران باشند زیرا این انقلاب مقدمه ساز حکومت مهدی(عج) است و ما از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.