ID : 10384021
در آستانه حماسه 9 دی؛

مردم، نماینده مجلس، امام جمعه و مسئولین مهریز خواستار برگزاری باشکوه حماسه 9دی شدند


در آستانه حماسه 9 دی ، مردم ولایتمدار مهریز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه مهریز و مسوولان اجرایی و فرهنگی مهریز خواستار برگزاری باشکوه این واقعه درس آموز و عبرت آفرین شدند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده گفت: دشمنان طی 35 سال گذشته از فرصت های مختلف برای نابودی نظام دینی ما تلاش کرده اند .

وی اظهار داشت: آنها در هر برهه از زمان و بر اساس شرایط دست به دسیسه و ترفند علیه انقلاب اسلامی زده اند که به حول و قوه الهی خنثی شده است .

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از مهمترین مقاطعی که دشمنان برای نابودی انقلاب تلاش کردند بعد  از برگزاری باشکوه انتخابات سال 88 بود .

زارع زاده گفت: مخالفان و معاندان نظام ما با بهانه های واهی کام مردم را بخاطر مشارکت بی نظیر در آن انتخابات سرد کردند .

وی افزود: آنها با فتنه گران و فتنه انگیزی برای ضربه زدن به اصل نظام و ولایت دشت به اقدامات زشت و پلیدی زدند که حماسه مردم در نهم دی موجب شکست و رسوایی آنها شد .

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت این رور در تاریخ انقلاب اسلامی خواست تا این حماسه بنحو مناسب ضمن تبیین برای مردم باشکوه برگزار شود .

همچنین در همین راستا امام جمعه مهریز گفت: حماسه نهم دی و حضور بی بدیل مردم در صحنه آتش فتنه گران آمریکایی را خاموش کرد .

حجت الاسلام برهان افزود: هدف دشمنان و فتنه گران آمریکایی موضوع انتخابات نبود و فقط به دنبال براندازی نظام ما بودند .

وی اظهار داشت: از شعارهای که در آن روز علیه نظام اسلامی و ولایت فقیه داده شد به خوبی می توان به اهداف پلید فتنه گران پی برد .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: باید از فرصت نهم دی برای تبیین اهداف دشمنان و فتنه گران بنحو مطلوب استفاده کرد.

برهان گفت: افزایش آگاهی و بصیرت دادن به مردم در خصوص فتنه گران و دشمنان یک تکلیف است .

وی افزود: اگر ملت ما همین هوشیاری را که در حماسه نهم دی به منصه بروز و ظهور رساندند همیشه داشته باشند قطعا هیچ دشمنی به نیات شوم خود نمی رسد.

وی بر برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم ها در سالگرد حماسه 9 دی در این شهرستان تاکید کرد .          

 

مسوولان اجرایی و فرهنگی مهریز از حماسه تاریخی نهم دی می گویند

در آستانه سالگرد 9 دی و همچنین 12 دی ماه سالروز ورود تاریخی مقام معظم رهبری به دارالعباده یزد مسوولان اجرایی و فرهنگی و اعضای تشکل های مختلف مهریزدر گفت و گو با صبح مهریز از اهمیت و حساسیت این حماسه سخن گفتند:

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: روز 9 دی از مهمترین ایام الله ها در تاریخ کشور اسلامی ماست .

حجت الاسلام عسکری گفت: در این روز ملت شجاع ایران با درک موقعیت مکانی و زمانی انقلاب اسلامی با ولایت فقیه میثاقی دوباره بستند .

این مسوول ادامه داد: حضور آگاهانه و توام با بینش و بصیرت میلیونی مردم توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد .

مسوول اجرایی حوزه علمیه مهریز نیز گفت: روز نهم دی را باید روز بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه دانست .

حجت الاسلام فخری افزود: در این روز با حضور گسترده مردم و دفاعی که از نظام و ولایت داشتند آتش فتنه گران خاموش شد .

وی بر برگزاری هرچه باشکوهتر این روز مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی تاکید کرد.

رییس دانشگاه پیام نور مهریز گفت: حماسه نهم دی یک روز استثنایی در تاریخ انقلاب اسلامی است .

زارع افزود: در این روز ملت ایران نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود در مسیر ولایت فقیه و ارزش ها گام بر می دارند .

رییس حزب موتلفه اسلامی مهریز گفت: حماسه نهم دی به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد که ملت ایران دست از انقلاب و نظام خود بر نمی دارد .

بمانعلی زارع خورمیزی افزود: این روز را باید همیشه در افکار و اذهان ملت و بخصوص جوانان زنده نگه داشت .

مهدی بصیرت عضو بسیج رسانه مهریز گفت: ملت شجاع ایران در نهم دی چنان مشتی به دشمنان زدند که توطئه ها و فتنه انگیزی های او نقش بر آب شد .

وی اظهار داشت: برای تداوم انقلاب اسلامی باید همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده ایثار و جانفشانی بود .

عضو اتحادیه انجن های اسلامی دانش آموزان مهریز نیز گفت: فتنه گری و فتنه انگیزی در وجود دشمن است و لذا باید همواره با بصیرت توطئه های دنیای استکباری و عوامل آنها را رصد کرد .

محمد زارع افزود: تا ملت دارای بصیرت است و در مسیر منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند هیچ دشمنی به اهداف خود نمی رسد .

همچنین اعضای تشکل های دینی و سیاسی مهریز نیز در بیانیه های مختلف بر گرامیداشت هرچه باشکوهتر حماسه 9 دی تاکید کرده اند .

 

مردم ولایتمدار مهریز خواستار برگزاری باشکوه یوم الله تاریخی نهم دی شدند

مردم ولایتمدار و فهیم مهریز که در 35 سال گدشته با حضور در عرصه های مختلف همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین و مقام ولی فقیه بر دلبستگی همیق خود به انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه تاکید داشته اند این بار در آستانه نهم دی از آن روز سرنوشت ساز می گویند .

یکی از فرهنگیان مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام گفت: روز نهم دی روز شکست و زبونی فتنه گران وابسته به غرب بود .

رضا ابویی مهریزی افزود: در این روز تاریخی مردم قهرمان ما به خیابان ها آمدند و اوج دشمن شناسی ، ولایتمداری و بصیرت دینی و انقلابی خود را به فتنه گران و حامیان جهانی آنها نشان دادند .

وی از مردم خواست تا همواره این روز را در تاریخ کشور زنده نگه دارند و با برنامه های مختلف قدر آن را بدانند .

فاطمه کمالیان از بانوان متدین این شهرستان نیز با اشاره به نقش ولایت محور در شرایط 35 سال گذشته انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیام اصلی حماسه نهم دی ولایتمداری و بصیرت بود .

وی افزود: آحاد ملت ایران بعد از فتنه ای که توسط عوامل آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی صورت گرفته با بصیرت و بینش خود مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان زدند .

یکی از کسبه خیابان شهید سید مصطفی خمینی (ره ) مهریز در این گفت و گو اظهار داشت: بیان و قلم قاصر از تبیین اهمیت حماسه نهم دی ملت ایران است .

رضا زارع زاده گفت: ملت فهیم و انقلابی ایران با حماسه بزرگ و ماندگار خود در نهم دی ماه 1388 به دشمنان درس شکست و نابودی دادند که انقلاب اسلامی با تکیه بر دین و تحت زعامت مقام معظم رهبری با قدرت به راه عزت آفرین خود ادامه می دهد .

وی از مردم و مسوولان خواست تا بنحو شایسته این حماسه را زنده نگه دارند و ابعاد آن را برای مردم و بخصوص جوانان تبیین کنند .   




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.