ID : 27143411
امام جمعه بخش نیر:

مردم با اهانت‌کنندگان به عاشورای حسینی در سال ۸۸ آشتی نمی‌کنند/ مسئولان در بخش نیر کارنامه عملکردی خوبی ندارند


امام جمعه بخش نیر در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: کارنامه مسئولان در بخش نیر کارنامه خوبی نیست و مشکلات و موضوعات مهمی همچون آب آشامیدنی مردم هنوز روی زمین مانده است.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره با نزدیک بودن پایان سال، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر خود بارها بر موضوع گزارش عملکرد مسئولان تاکید داشته اند و مسئولان بخش نیر و شهرستان تفت هم باید اقدامات خود در این بخش را تشریح کنند.

حجت الاسلام دهقانپور با ابراز تاسف از عملکرد بعضی مسئولان شهرستانی، اذعان داشت: کارنامه مسئولان در بخش نیر کارنامه خوبی نیست و مشکلات و موضوعات مهمی همچون آب آشامیدنی مردم هنوز روی زمین مانده است؛ امروز بعضی مسئولان به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه نیر هستند و حفر چاه آب در نیر که جز ضرر زدن به بیت المال نتیجه ای نداشت در همین راستا است.

خظیب جمعه نیر بخش نیر در بخش دیگری از سخنان خود بیان شدن موضوع «آشتی ملی» توسط عده ای را یاد آور شد و گفت: همانگونه رهبر انقلاب به خوبی بیان کردند که مردم باهم قهر نیستند که بخواهند آشتی کنند بله مردم با آن کسانی که در عاشورای حسینی 88 به خیابانها ریختند و جوان بسیجی را لخت کردند و کتک زدند قهر هستند و هرگز آشتی نمی کنند.

دهقانپور با بیان اینکه سران فتنه و مسببان اتفاقات سال 88 هیچگاه از کار خود نادم و پشیمان نبوده اند، اذعان داشت: خسارتهای وارد شده بر کشور در فتنه 88 به فرموده مقام معظم رهبری قابل محاسبه نیست وتنها راه بازگشت فتنه گران به آغوش ملت، توبه و عذرخواهی در پیشگاه مردم است تا به این لحظه هنوز آنها هیچگاه از عمل خود پشیمان نیستند.

بیان موضوعات دینی و اعتقادی، مشکلات مردم خوزستان، کمک به فقرا و دستگیری از نیازمندان در آستانه سال جدید از دیگر محورهای سخنان امام جمعه نیر بود.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.