ID : 40399882
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

مردم بصیر و انقلابی یزد فرصت عرض اندام به اخلال گران ندادند/ امنیت و آرامش مردم خط قرمز حافظان امنیت ایران است


فرمانده سپاه الغدیر امنیت و آرامش مردم را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت و گفت:در حوادث اخیر خود مردم بصیر و انقلابی دارالعباده به صحنه آمده و اجازه فتنه انگیزی و عرض اندام به اخلال گران ندادند.

سردار زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه نا آرامی های اخیر بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است که خوشبختانه مردم کشورمان با هوشیاری کامل این موضوع را متوجه و مسیر خود را از اخلال گران جدا کردند تصریح کرد: در حوادث اخیر مردم دارالعباده به مانند سراسر کشور خوش درخشیدند و راه حق را از باطل به خوبی تشخیص داده و با حضور خود در صحنه فرصتی برای فتنه انگیزی به برخی افراد فریب خورده ندادند.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر که در برخی نقاط یزد به وقوع پیوست خود مردم دارالعباده به صحنه آمده و با افراد محدودی که قصد آسیب زدن به اموال عمومی را داشتند برخورد کردند و اجازه ایجاد نا امنی به این عده محدود اخلال گر توسط خود مردم داده نشد.

این فرمانده ارشد نظامی استان یزد با یادآوری فتنه انگیزی سال های گذشته دشمنان علیه کشور ایران گفت: همانگونه که در تمام سال هایی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد تهدیدات و مشکلاتی بوده است اما نظام جمهوری اسلامی به مسیر پیشرفت خود ادامه داده است در آینده نیز همانگونه خواهد بود و هیچ فردی نمی تواند مانع پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان شود.

سردار زارع کمالی عنوان داشت: علت تمام پیشرفت‌ها و مقابله با حجم عظیم فتنه انگیزی ها که تمام جبهه استکبار علیه ایران ایجاد کرده، اعتقاد راسخ ملت ایران به ظهور و تبعیت محض از نائب امام زمان (عج) است که نشان میدهد که باید این راه را بدون هیچ وقفه و شبهه‌ای ادامه داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است ابراز داشت: در جنگ ترکیبی، دشمن از ظرفیت‌های رسانه‌ای، تحریم‌های اقتصادی، فعال کردن نیروهای تجزیه‌طلب برای استفاده از گسل‌های قومی و مذهبی و تهاجم به همه مقدسات استفاده کرده است تا بتواند باورها و مطالبات مردم را منحرف کند اما باید بدانند هر شخص و گروهی که بخواهد به حقوق و امنیت مردم تعدی کند حافظان نظم و امنیت در کنار مردم و در مقابل افرادی که می‌خواهند تعدی کنند می‌ایستند.

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.