ID : 7240665
امام جمعه بهاباد:

مردم بهاباد میهمان سفره افطار مقام معظم رهبری می‌شوند


امام جمعه بهاباد از پهن کردن سفره افطاری مقام معظم رهبری در شهرستان بهاباد و روستاهای ببروئیه، بخش آسفیچ و دهستان جلگه خبر داد.

به گزارش یزد رسا،حجت الاسلام و المسلمین سیف الله دهقانی اظهار کرد: مردم ولایت مدار بهاباد در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند تا به بهترین وجه از روزه‌داران سفره افطاری که از طرف دفتر مقام معظم رهبری در بهاباد آماده می‌شود پذیرائی کنند.

وی افزود: برای چهارمین سال متوالی است که مردم ولایت‌مدار شهرستان بهاباد مورد لطف رهبری قرار گرفته و افطاری میهمان رهبری هستند.

وی اضافه کرد: سفره میهمانی افطار مقام معظم رهبری در شهرستان بهاباد از 24 ماه مبارک رمضان تا 27 این ماه در این شهرستان و روستاهای ببروئیه، بخش آسفیچ و دهستان جلگه برپا می‌شود.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: بحمد الله چند سالی است که مردم ولائی شهرستان بهاباد در ماه مبارک رمضان از سفره کریمانه رهبر معظم انقلاب برخوردار می‌شوند.

دهقانی افزود: این سفره موجبات خیر و برکت در جامعه بهاباد و برای مردم این شهرستان است و مردم استقبال بسیار خوبی از آن می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز همه ما بر سر سفره کریم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری می‌نشینیم و در هنگام افطار که لحظات اجابت دعاست برای عزت اسلام و نصرت جمیع مسلمین و سلامتی رهبر گران قدر اسلام دعا می‌کنیم.

امام جمعه بهاباد به فضایل ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان ماه عبودیت و بندگی به درگاه خداوند است توفیقی بود که یک ماه مبارک رمضان را درک کردیم سعی شود به دیگران افطاری داده شود تا در ثواب روزه یکدیگر شریک باشیم.

امام جمعه بهاباد از مسئولان شهرستان خواست تا در برپائی این سفره افطاری با ستاد نماز جمعه شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.