ID : 10401660
شهردار اردکان:

مردم حماسه 9 دی را آفریدند/ امام خمینی (ره) در سال 57 انقلاب را در مقابل دشمنان بیمه کردند


شهردار اردکان گفت: حضرت امام خمینی(ره) در سال 57 زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید این نظام را در مقابل توطئه های دشمنان و مستکبرین بیمه کردند .

 به گزارش یزد رسا،" محمد مروتی" در نشستی با خبرنگاران سایت خبری اردکان گویا گفت: حضرت امام خمینی(ره) در سال 57 زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید این نظام را در مقابل توطئه های  دشمنان و مستکبرین بیمه کردند .

وی اضافه کرد: ایجاد نهادهای مردمی ، سپاه ، بسیج ، ارتش و جهاد سازندگی بدین منظور بود که بین نظام ، انقلاب و مردم فاصله ای نیافتد و این ارتباط ها همچنان حفظ شود.

شهردار اردکان با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی باعث شدند این نظام با همه دسیسه ها ی دشمن با پشتوانه مردمی، قوی تر شود  تصریح کرد: حتی در حادثه سال 88 همان طور که رهبر فرزانه ما فرمودند:" ریشه اصلی فتنه در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی است" ، وبا ناآگاهی عده ای دوستان که در داخل کشور که در دام این فتنه افتادند و گویی کشور را به سمتی می بردند که شاید اگر این حرکت عظیم مردمی در روز 9 دی ماه اتفاق نمی افتاد معلوم نبود نظام چطور تاوانش را پس می داد.

مروتی اظهار کرد:  همان حرکت های خودجوش و نهادهای مردمی که در همان سال های اول انقلاب توسط رهبر کبیر پایه گذاری کرده بود مجددا در 9 دی به صورت خودجوش و بدون هیچ گونه تحریکی از طرف دولت صورت بگیرد  باعث شد که مجددا موج عظیمی در کشور راه بیافتد .

وی ادامه داد: خوشبختانه این مردم  کل آن دسیسه های دشمن و استکبار روی آن برنامه ریزی کرده بود و شاید چندین سال منتظر این حرکت بود که اتفاق بیافتد و می خواستند میوه اش را بچیند ناکام ماند ، حتی افرادی که در دام این جریان افتاده بودند حضرت اقا فرمودند: راه برای بازگشت و توبه شان همیشه باز است .

شهردار اردکان با اشاره به اینکه ان شاالله دوستانی که اشتباه کرده اند به دامن انقلاب و اسلام بازگردند و این جمله حضرت اقا که جذب حداکثری و دفع حداقلی را ملاک عمل خود قرار بدهند تصریح کرد: اگر به این چهار کلمه را سرلوحه کار خود قرار بدهیم راهی روشن جلوی ما قرار می گیرد و در تمام مسایل اهداف نظام پیشبرد خواهد داشت.

مروتی افزود: باید باگوش دادن به منویات رهبری به دور از جنجال و هیاهوی سیاسی و با مدنظر قرار دادن همه آن رویکردها و علاقه ها به حزب و گروهی که داریم  سعی در پیشرفت کشور داشته باشیم .

وی گفت: تمام افراد با داشتن اعتقادات گوناگون باید رد کنار هم کار کنند و دلیلی ندارد که فقط حرف از اختلافات بزنیم و یا اگر کوچکترین عیبی در من "مروتی" شهردارهست به دلیل اینکه در حزب و گروهی من نیستم  آن عیب را به افاق و عالم فریاد بزنیم و باعث بشویم که دیگرانی که از ما نیستن خوشحال بشوند.

شهردار اردکان گفت:  قطعا دشمن از این اختلاف استفاده می کند .

مروتی تاکید کرد : نباید دوتا جنجال  که  با هم اختلاف عقیده ای سیاسی دارند ، وقتی یک اختلاف کوچکی یا انتقادی می بینند آن را وارد رسانه ها  و بزرگنمایی  کنند و این مسله باعث می شود مردم از نظام دل زده و ناامید شوند و این خود برای نظام جمهوری اسلامی ، امنیت وآرامش جامعه سم است و ناخودآگاه ماداریم غذای دشمن را تامین می کنیم و به بحث های اصلی که امنیت ، حفظ نظام ورفاه است، دور می شویم . 
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.