ID : 39386822
فرماندار مهریز:

مردم مهریز آب ندارند/ آب ادارات پرمصرف قطع می‌شود


زارع زاده با بیان این که از ساعت 12 تا 6 صبح مردم این شهرستان آب ندارند، گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده از این پس انشعاب آب ادارات پرمصرف در شهرستان مهریز قطع می شود.

به گزارش یزدرسا، رضا زارع زاده با بیان اینکه مردم شهرستان مهریز با کمبود شدید آب مواجه هستند تا جایی که از ساعت ۱۲ تا ۶ صبح آب آنها قطع می شود، اظهار کرد: مدیریت منابع آبی به همکاری و همراهی مستمر آحاد نیاز دارد.

وی افزود: تاکنون اخطارات جدی به ادارات شهرستان مهریز در خصوص مصرف بهینه و رعایت اجرای نکات دستوری برای کاهش مصرف آب داده شده و اگر رعایت نکنند برخورد قانونی و جدی خواهیم داشت.

فرماندار مهریز قطع انشعاب آب ادارات پرمصرف در این شهرستان را از جمله اقدامات در دستور کار دانست و گفت: ادارات پرمصرفی که اخطار قطع آب یا آب آنها قطع می‌شود نام آنها نیز در فضای مجاز و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

زارع زاده از اجرایی نشدن مصوبات شورای بحران در شهرستان مهریز گلایه و تصریح کرد: در صورت تکرار مجبور به برخورد جدی خواهیم بود.

وی بیان کرد: چاه آبی با قابلیت برداشت روزانه ۷ تا ۸ لیتر بر ثانیه جهت آبیاری فضای سبز بزودی با همکاری شهرداری و اداره آب و فاضلاب مهریز وارد مدار و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زارع زاده تصریح کرد: با موکل کردن آبیاری‌های فضای سبز به ساعات پایانی شب از پژمردگی گیاهان کاسته می شود و بار ترافیکی شهرستان نیز کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.