ID : 7902341
ربه مناسبت هفته دولت؛

مركز بهداشتي درماني شبانه روزي اشكذر راه اندازی شد


به مناسبت هفته دولت و با حضور رضايي معاون استاندار، شاه حسيني فرماندار شهرستان ، ميرجليلي سرپرست مركز بهداشت و درمان و ديگر مسئولين محلي، مركز بهداشتي درماني اشكذر فعاليت خود را به صورت شبانه روزي آغاز كرد.

به گزارش یزد رسا، به مناسبت هفته دولت و با حضور رضايي معاون استاندار، شاه حسيني فرماندار شهرستان ، ميرجليلي سرپرست مركز بهداشت و درمان و ديگر مسئولين محلي، مركز بهداشتي درماني اشكذر فعاليت خود را به صورت شبانه روزي آغاز كرد.

در اين مراسم دكتر ميرجليلي سرپرست مركز بهداشت ضمن خير مقدم به مسئولين و تبريك هفته دولت وروز پزشك، از زحمات پزشكان و همكاري مسئولين جهت شبانه روزي شدن مركز بهداشتي درماني اشكذر تقدير و تشكر كرد.

وی افزود: مساحت زمین این پایگاه بهداشت 500 متر مربع که زیر بنا آن 220متر مربع می باشد و با اعتبار بالغ بر 1میلیارد و 730 میلیون ریال ساخته شده است که 50درصد آن توسط خیر و50درصد از اعتبارات استانی تامین شده است.

سرپرست مرکز بهداشت بیان کرد: تجهیزات پایگاه از محل اعتبارات مرکز بهداشت شهرستان صورت گرفته است و خدمات پایگاه شامل خدمات مامایی، مراقبت کودکان، مادران، انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف، آموزش سلامت و بیماری‌یابی، خدمات بهداشتی و محیطی است که توسط ماما و نیروهای بهداشتی ارائه خدمت می شود.

در پايان مراسم با اهداء لوح تقدير و هديه به پزشكان از زحمات آنان تجليل شد.

منبع: روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.