ID : 21222614
حوادث استان یزد؛

مرگ دختر بچه 4 ساله بر اثر سقوط از طبقه چهارم آپارتمان/ دستگیری 2 فروشنده حرفه ای مواد مخدر در یزد


فرمانده انتظامي شهرستان يزد از سقوط دختر بچه 4 ساله از طبقه چهارم يك آپارتمان و مرگ وی خبر داد.

 یزد رسا؛


مرگ دختر بچه 4 ساله بر اثر سقوط از طبقه چهارم آپارتمان در یزد
فرمانده انتظامي شهرستان يزد از سقوط دختر بچه 4 ساله از طبقه چهارم يك آپارتمان و مرگ وی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ «منوچهر نصيري» با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک مورد سقوط از آپارتمانی در یکی از محلات شهر یزد، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
نصیری افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد دختربچه 4 ساله ای هنگام بازي در تراس منزل، از طبقه چهارم ساختمان سقوط کرده و توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد در پایان با بیان اینکه این دختر بچه 4 ساله به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت کرده است، بر مراقبت بيشتر از فرزندان و رعايت نكات ايمني در منزل توسط خانواده ها تاکيد کرد.


رد رشوه 70 میلیونی پلیس یزد
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه 70 میلیون ریالی کارکنان پلیس شهرستان مهریز خبر داد.
سرهنگ «محمد اعتمادی نسب» در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه «پراید» مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پليس در بازرسي از پراید 26 کیلو تریاک را کشف کردند که متهم جهت رهایی از دست قانون، به ماموران پلیس، پیشنهاد مبلغ 70 میلیون ریال رشوه می دهد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد با بيان اينکه ماموران وظیفه شناس در کمال صحت و درستی رشوه 70 میلیون ریالی را صورتجلسه کردند خاطرنشان کرد: بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد با شماره تلفن 197 آماده دريافت انتقادات و پيشنهادات شهروندان، پيرامون عملکرد ماموران پليس اين استان است.

کشف 2 میلیارد ریال مواد اولیه ساخت پلاستیک در اشکذر
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از توقيف يکدستگاه تريلی «آکسور» و کشف محموله 25 تني مواد اوليه ساخت پلاستيک به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ «حسین ثقفی» درباره جزئیات اين خبر گفت: در راستاي مقابله با واردات کالاهاي فاقد مجوز گمرکي، ماموران پليس آگاهي شهرستان هنگام کنترل محورهاي مواصلاتي به يکدستگاه تريلی «آکسور» که از جنوب کشور عازم پايتخت بود مشکوک شده و خودرو را براي بازرسي متوقف کردند.
ثقفی ادامه داد: ماموران انتظامي در بازرسي از اين تریلی مقدار 25 تن مواد اوليه ساخت پلاستيک، فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در پایان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده 2 ميليارد ريال برآورد شده است گفت: در این رابطه يک متهم دستگير و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری 2 فروشنده حرفه ای مواد مخدر در یزد
فرمانده انتظامي شهرستان يزد از دستگیری دو نفر از فروشندگان حرفه ای مواد مخدر و کشف 8 کيلو 735 گرم تریاک از آنها خبر داد.
سرهنگ «منوچهرنصيري» در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران كلانتري 14 ابوذر اين شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ، دو نفر از فروشندگان حرفه ای مواد مخدر را دستگير و به دادسرا معرفي کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد ضمن اشاره به کشف هشت کیلو و 735 گرم ترياک از اين قاچاقچيان، خاطرنشان کرد: متهمان با دستور مقام قضائي، روانه زندان شدند.

فضاهای مجازی امنیت اخلاقی و روانی خانواده ها را به خطر انداخته است
گروه استان ها- یزد- فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: اثرات مخرب فضاهای مجازی بسیار زیاد بوده که خلاء امنیت اخلاقی، اجتماعی، روانی و عدم توانایی حفظ کانون خانواده از خطرات ویژه این فضاها می باشد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرهاد بیگلری» ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در مورد آثار مخرب فضای مجازی گفت: فضای مجازی دنیایی در کنار دنیای واقعی که در آن زندگی می کنیم به وجود آورده و حساسیت های زیادی در جامعه ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: متاسفانه اثرات مخرب این فضاها بسیار زیاد بوده که خلاء امنیت اخلاقی، اجتماعی، روانی و عدم توانایی حفظ کانون خانواده از خطرات ویژه این فضاها می باشد.
بیگلری با هشدار به اقشار مختلف جامعه در خصوص استفاده از رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از فضای مجازی و سوء استفاده سودجویان بیان داشت: به هیچ وجه نمی توان به فضای مجازی اطمینان کرد و اگر کسی بخواهد سبک زندگی را به این  فضاها واگذار کند حتما راه را اشتباه رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان خطاب به خانواده ها گفت: خانواده ها با انجام درست وظیفه خود می توانند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی  نقش اصلی و اساسی ایفا کنند و فرزندان خود را از این آسیب ها حفظ  کنند و باید همه مسئولان و متصدیان فرهنگی و ورزشی با ایجاد زیر ساختهای مناسب و فرهنگ سازی، جوانان و نوجوانان را به سمت تفریحات سالم هدایت کنند.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.