ID : 838851

مسابقات فوتسال جام فجر در تفت آغاز شد


به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال جام فجر از روز پنج شنبه دوازدهم بهمن با حضور14 تیم و در دورده سنی جوانان و نوجوانان در سالن ورزشی پهلوان یزدی بزرگ آغاز گردید .

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت : به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال جام فجر از روز پنج شنبه دوازدهم بهمن با حضور۱۴ تیم و در دورده سنی جوانان و نوجوانان در سالن ورزشی پهلوان یزدی بزرگ آغاز گردید . در روزهای پنج شنبه و جمعه هشت دیدار انجام شد که نتایج ذیل حاصل گردید .

در رده سنی نوجوانان تیم های استقلال گرمسیر – سرخ پوشان سرده وشیر مردان شیرکوه توانستند رقبای خود استقلال تفت – امید فجر و رسالت نصر آباد را شکست دهند و در بازی بین دوتیم ولایت کوثر و آذرخش نوین بازی با نتیجه سه بر سه مساوی شد

 در رده سی جوانان : تیم های منتظران فرج – جوانان تفت – سرخ پوشان سرده توانستند حریفان خود تیم های جوانان تفت-  رسالت نصر آباد و منتظران ظهور را شکست دهند و در دیدار بین دوتیم رسالت نصر آباد و امید فجر مزرعه آخوند بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت .

دبیر هیأت فوتبال شهرستان تفت بیان نمود : این مسابقات به مدت پنج هفته و در سی دیدار ادامه خواهد داشت و به امید خدا فینال مسابقات در روز ۱۰ اسفند ماه برگزار خواهد گردید .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.