ID : 1034984
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد:

مسابقات قرآن فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان با قرآن است


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مسابقات قرآن فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان با قرآن است.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام غلامرضا عادل عصر دیروز در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در یزد اظهار داشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در 9 شهرستان استان یزد برگزار شد و 3هزار و 500 نفر در دو بخش برادران و خواران در آن شرکت کردند و در نهایت 315 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم است و به زودی رشته مفاهیم قرآنی نیز برگزار خواهد شد.
وی افزود: این دوره از رقابت‌ها از امروز 8 آبان ماه تا عصر جمعه در بخش برادران و در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان برگزار می‌شود و بخش خواهران آن نیز آذرماه برگزار می‌شود.
عادل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: اگر در روز قیامت که روز حسرت است، می‌خواهید جزو نجات یافتگان باشید و در آن روز گرم، سایه‌ای بر شما باشد و جزو هدایت شدگان باشید، قرآن بخوانید.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تاکید بر اینکه حفظ و قرائت قرآن اقدامی بسیار ارزشمند است، تاکید کرد: اما مهم‌تر از قرائت قرآن، تدبر در قرآن کریم است زیرا قرآن، کتاب حیات و دستورالعمل زندگی ماست.
وی بیان کرد: مسابقات قرآن فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان با قرآن است و امیدواریم در پرتو قرآن کریم، همه ما آینده‌ای روشن داشته باشیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.