ID : 24453037
با نایب قهرمانی استان یزد؛

مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور در بافق پایان یافت+تصاویر


مسابقات موتور‎‎سواری کراس قهرماتی کشور و انتخاب تیم ملی با معرفی برترین‏‏های کلاس‎‎های مختلف در بافق به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛مسابقات موتور‎‎سواری کراس قهرماتی کشور و انتخاب تیم ملی با معرفی برترین‏‏های کلاس‎‎های مختلف در بافق به کار خود پایان داد.

 در این رقابت‎‎ها که صبح امروز در پیست تازه تاسیس موتورسواری بافق با حضور قریب 200 ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد، موتورسواران در کلاس‎‎های ۶۵ سی‎‎سی خردسالان، 85 سی‎‎سی برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال و کلاس‎‎های ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‎‎سی جوانان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند.

در پایان و در کلاس 65 سی‎‎سی ویژه رده سنی خردسالان به ترتیب "پوریا ثابتی‎‎فر" از کرمان، "علیرضا حسین احمدی" از هرمزگان و "پویا دهنوی" از کرمان به ترتیب حائز رتبه‎‎های اول تا سوم شدند.

در کلاس 85 سی‌سی هم "امید حمزه خانی" از یزد اول شد، "محمدحسین دانش پژوه" از تهران در رده دوم قرار گرفت و "میلاد هادی زاده" از تهران سوم شد.

در کلاس‎۲۵۰ سی‏‏سی جوانان به ترتیب "علیرضا پرورش" و "رضا نادری" هر دو از تهران و "بیژن یوسفی" از خوزستان در رده‏‏های اول تا سوم قرار گرفتند و در کلاس ۴۵۰سی‎‎سی جوانان نیز "مجتبی کرم زاده" از اصفهان، "مرات فراتی" از تهران و "محمد خانی" از خراسان جنوبی" به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در کلاس 250 سی‎‎سی پیشکسوتان نیز "حمید مهین خاکی"، "فرهاد عبدالله زاده" و "مرتضی رسولی" هر سه از تهران در رده‏‏های اول تا سوم قرار گرفتند و در کلاس 450 سی‎‎سی پیشکسوتان هم "محمد نصیرلو " از تهران، "جواد ریسمانیان" تهران و "امیر عسکری" از قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده‎‎بندی تیم نیز تیم تهران با 205 امتیاز قهرمان شد و تیم‎‎های بافق(یزد) با 114 امتیاز و کرمان با 101 امتیاز در رده‎‎های دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است؛ پیست آبشار بافق در فضایی به وسعت ۸۰ هکتار ایجاد شده و با توجه به قابلیت برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی و نظر به قول مساعد مسئولان فدراسیون قرار است که در سال آینده میلادی میزبان یک دوره از رقابت‎‎های قهرمانی آسیا باشد.

انتهای پیام/

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.