ID : 32112227
امام جمعه بافق:

مساجد باید در راستای شناسایی نیازمندان هر محله حرکت کنند


امام جمعه بافق گفت: وظیفه هیئت‌امنا، امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج هر مسجدی است که در جلسات خود نیازمندان محله را شناسایی و به آن‌ها کمک کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ امام‌جمعه شهرستان بافق در همایش ائمه جماعت، هیئت‌امنا و فرماندهان پایگاه بسیج گفت: انقلاب اسلامی با اتحاد و وحدت به پیروزی رسید و امام (ع) با دیدگاه استثنایی خود در آذرماه سال 1358 که حدود 10 ماه از پیروزی انقلاب می‌گذشت فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: هدف از تشکیل بسیج آموزش و یادگیری فنون نظامی برای همه مردم با هر تفکر و دیدگاهی است و خوشبختانه امروز باوجود پایگاه‌های بسیج زنان و مردان آموزش نظامی را فراگرفته‌اند و اگر زمانی دشمن به کشور حمله کند در هر شهری مردم می‌توانند از خود دفاع کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: وحدتی که امروز در جامعه حاکم است لازمه انسجام و دوام انقلاب است.

سلیمانی در خصوص ارتباط ائمه جماعت با مردم بیان کرد: امام جماعت باید ارتباط خوبی با مردم داشته و موردقبول آن‌ها باشد و در مقابل نیز حرمت امام جماعت در بین مردم حفظ شود و رفتار پسندیده‌ای با او داشته باشند.

وی آبروی هر مسجدی را آبروی پایگاه آن عنوان و خاطرنشان کرد: وظیفه هیئت‌امنا، امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج هر مسجدی است که در جلسات خود نیازمندان محله را شناسایی و به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ع.ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.