ID : 6978264
امام جمعه اشکذر؛

مسلمانان از فرصت رمضان برای خود سازی بهره گیرند/ غرب شریک جرم جنایات تکفیری‌ها


امام جمعه اشکذر به خودسازی و تزکیه نفس در این ماه تاکید کرد و افزود: مسلمانان باید از فرصت این ماه پرفضیلت برای خودسازی و مبارزه با شیطان و افزایش تقوا در وجود خود همت کنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: آمرزش گناهان انسان، بهترین دستاورد و هدیه ماه مبارک رمضان است که خداوند متعال در حق مسلمانان عطا فرموده است.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر به خودسازی و تزکیه نفس در این ماه تاکید کرد و افزود: مسلمانان باید از فرصت این ماه پرفضیلت برای خودسازی و مبارزه با شیطان و افزایش تقوا در وجود خود همت کنند.

وی ا اشاره به اینکه پاداش هر عمل حسنه در ماه رمضان از سوی پروردگار برای بندگان خود مضاعف است، گفت: صله‌رحم پسندیده‌ترین اعمال ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه اشکذر با تأکید بر اینکه تکفیری‌ها امروز به عنوان خطری که تمام دنیای اسلام، شیعه و سنی را تهدید می‌کند مورد توجه هستند، تصریح کرد: امروز سکوت مجامع علمی و شخصیت‌های دینی بزرگ در مقابل این جانیان آدم‌کش،‌ به هیچ عنوان قابل قبول نیست و عوارض ناگوار آن دامان ساکتان، مشوقان و حامیان تروریست‌ها را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه غرب شریک جرم جنایات تکفیری‌ها است، افزود: عوامل جنگ و فتنه برای تأمین رضایت و اهداف آمریکا و اسرائیل غاصب بر طبل جنگ می نوازند اما مسلمانان باید با محوریت مراجع و علمای بزرگ دین نقشه آنان را خنثی کنند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.