ID : 6868585
امام جمعه اشکذر؛

مسلمانان با وحدت ریشه فتنه تکفیری ها را بخشکانند/ حمایت های بی دریغ آمریکا و صهیونیسم از داعش


امام جمعه اشکذر با بیان این که امروزه جهان اسلام گرفتار فتنه بزرگی به نام گروه های تکفیری است، تاکید کرد: مسلمانان باید با وحدت خود ریشه این فتنه را برای همیشه بخشکانند.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به برخی فضائل این ماه اشاره کرد و گفت:  خداوند در ماه رمضان برکات فراوانی قرار داده که اگر ارزش آنها را بدانیم آرزو می کنیم تمام سال ماه رمضان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر با تاکید بر تلاش برای ایجاد فضای معنوی در جامعه در ماه رمضان گفت: افرادی که توانایی روضه گرفتن در این ماه را بنا به دلایل و ناتوانی های جسمانی و مریضی ندارند، باید حرمت این ماه را حفظ کرده و مراعات افراد روضه دار را بکنند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات اخیر گروه های تکفیری موسوم به داعش که با حمایت های بی دریغ آمریکا و صهیونیسم ها در حال ارتکاب جرایم بی شماری در عراق هستند، خاطر نشان کرد: دشمنان با ایجاد فتنه در عراق تلاش دارند که منطقه را به آشوب بکشند.

طالبیان تنها گروهی که در تاریخ اسلام می توان به داعشی ها تشبیه کرد را اراذلی دانست که در جنگ صفین و نهروان مقابل امیرالمونین ایستادند و حرفشان این بود که مسلمانان باید توبه کنند و در غیر این صورت به قتل می رسند.

وی با بیان این که امروزه جهان اسلام گرفتار فتنه بزرگی به نام گروه های تکفیری است، تاکید کرد: مسلمانان باید با وحدت خود ریشه این فتنه را برای همیشه بخشکانند.

وی در پایان به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: : امروز کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که گرفتار این معضل نباشد و علل گرایش افراد به مواد مخدر در تنوع طلبی ، ضعف اعتقادات دینی و تأثیر پذیری از همسالان می باشد.

وی گفت: عدم آموزش سبک زندگی سالم و کمبود امکانات برای غنی سازی اوقات فراغت از دیگر عوامل گرایش جوانان به مواد مخدر است.

summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.