ID : 40042040
مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد:

مسئله فلسطین فراموش شدنی نیست/«رهایی فلسطین» خواسته تمام آزادی خواهان جهان


حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: خواسته تمام آزادی خواهان جهان آزادی فلسطین مظلوم است و تا رسیدن به هدف تسلیم نخواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به در پیش بودن روز قدس و تأثیر حضور پرشور مسلمانان جهان در این روز در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ادامه مقاومت فلسطینیان در مقابل مزدوران اسرائیلی، گفت: مردم مظلوم فلسطین از زمان اشغال کشورشان به دست صهیونیست‌ها تاکنون با رنج و سختی‌های فراوانی مواجه بودند و بسیاری در این سال‌ها به شکل ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیدند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین به‌هیچ‌عنوان فراموش شدنی نیست، عنوان کرد: امروز تمام آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی تنها یک خواسته دارند و آن هم آزادی فلسطین از دست صهیونیست‌ها و خاموش شدن چراغ فتنه در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: برخی معتقدند که حضور پیدا کردن یا نکردن در راهپیمایی روز قدس هیچ تأثیری در جایگاه و نقش مقاومت فلسطینیان در مقابل صهیونیست‌ها و مزدوران اسرائیلی ندارد ولی باید دانست که حضور حتی یک نفر هم در این راهپیمایی بازخورد جهانی دارد و همه به این مسئله خواهند رسید که مسلمانان جهان باقدرت از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

شمس در پایان تاکید کرد: مردم همیشه درصحنه جمهوری اسلامی امسال نیز با حضور پرشور خود به جهانیان اعلام خواهند کرد که تا رسیدن به نتیجه نهایی و آزادی قدس شریف و رهایی فلسطینی‌ها از شر مزدوران صهیونیست همراه و همگام مردم مظلوم فلسطین هستند و هیچ‌گاه آن‌ها را در مسیر به حقشان تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.