ID : 32776135
امام جمعه تفت:

مسئولان برای رفع مشکلات مردم، جهادی عمل کنند


خطیب جمعه تفت گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید با فعالیت جهادی مسئولان از پایین ترین تا بالاترین سطح دنبال و حل شود؛ اگر مشکلات مردم برای ما مهم نباشد دشمن از این ضعف استفاده و به ما ضربه خواهد زد.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب به دستور امام(ره) در سال 1357 بود که این شورا برنامه ریزی برای پیروزی انقلاب را انجام دادند و به لطف خداوند پیروزی انقلاب به دست مردم و رهبری امام(ره) رقم خورد

«حجت الاسلام غفوری» همچنین 26 دی ماه سالروز فرار شاه ملعون از کشور را یادآور شد و گفت: فرار شاه ملعون با آن همه ادعا از الطاف خداوند بود که زمینه سازی پیروزی انقلاب را فراهم و بسیاری از موانع را از پیش روی امام(ره) برداشت.

وی ادامه داد: برای تشریح و توضیح فساد و جور حکومت پهلوی کتاب ها و سخنرانی ها باید انجام شود تا این حجم تباهی برای نسل آینده و نسل فعلی روشن و در تاریخ ماندگار شود که کشور ایران به چه روز و احوالی کشیده شده بود.

خطیب جمعه تفت افزود: وابستگی محمدرضا شاه به آمریکا باعث شده بود تا آمریکا از منابع و... ایران نهایت استفاده را ببرد؛ اما با شکل گیری انقلاب اسلامی نه تنها منافع این شیطان بزرگ قطع شد بلکه آمریکا در جهان منزوی شد و امروز مجبور به عقب نشینی از خاورمیانه شده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا دست از دشمنی بر نخواهد داشت و از هر روزنه ای برای ضربه و دشمنی برای ملت استفاده می کنند و این دشمنی می طلبد تا ملت ایران هم بیش از گذشته باید نسبت به این دشمنی ها بیدار باشد.

امام جمعه تفت تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید با فعالیت جهادی مسئولان از پایین ترین تا بالاترین سطح دنبال و حل شود؛ اگر مشکلات مردم برای ما مهم نباشد دشمن از این ضعف استفاده و به ما ضربه خواهد زد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به جلسه خود با سردار باقرزاده گفت: سه شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در تفت تدفین خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدا به خصوص شهدای گمنام حق بزرگی بر گردن ما دارند، اذعان داشت: شهدا نور و چراغ مسیر ملت ایران همه ما به شهدا مدیون و باید بدانیم که شهدا بر گردن ما حق دارند.

امام جمعه تفت تصریح کرد: اختلاف نظرهایی در رابطه با مکان تدفین شهدای گمنام وجود دارد که در این موضوع اختیار با کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح است.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.