ID : 34486503
مدير كل صدا و سيماي مركز یزد:

مسئولان برای پیشرفت کشور از کارهای نمایشی فاصله بگیرند


مدير كل صدا و سيماي مركز یزد گفت: باید مسئولان برای پیشرفت کشور از نمایش فاصله بگیرند و کار و تلاش را جایگزین نمایش و شو کنند.

 به گزارش یزدرسا؛ مدير كل صدا و سيماي مركز يزد در مراسم افتتاح نمایشگاه کالای ایرانی در پارک سید گلسرخ گفت: بخش مهمی از حمایت کالای ایرانی بر عهده مردم است و باید جامعه به سمتی برود که خرید کالای ایرانی یک افتخار برای هر فرد قلمداد شود.

دكتر احمد پهلوانيان اظهار کرد: هیچ کشوری از جمله ژاپن، کره جنوبی و حتی کشورهای اروپایی مانند انگلیس و آلمان، توسعه نیافت مگر آنکه مردمش تصمیم گرفتند کالای کشور خودشان را بخرند.

وی افزود: تصمیم جدی مردم کشورهای توسعه یافته این بود که کالای خودشان را بخرند و البته مدیران و تصمیم سازان نیز از این قضیه حمایت کردند و خواهان همین بودند.

پهلوانیان با اشاره به برگزاری برخی مراسمات پر هزنیه در شهر اذعان کرد: گاهی بیشتر از اینکه با حضور در مراسمی خوشحال شوم، به شدت ناراحت می شوم زیرا برخی مراسم ها علی رغم صرف هزینه بیت المال فقط یک شو و نمایش برای عکس خبری و مطرح شدن برخی افراد است.

وی ادامه داد: باید مسئولان برای پیشرفت کشور از نمایش فاصله بگیرند و کار و تلاش را جایگزین نمایش و شو کنند.

مدير كل صدا و سيماي مركز يزد عنوان کرد: مردم نیز باید به وظیفه خودشان عمل کرده و از مسئولان مطالبه گری و سوال کنند.

پهلوانیان گفت: مردم باید بدانند چه کارهایی برای حمایت از کالای ایرانی، تولید کنندگان، صنایع دستی و هنر این شهر انجام شده است؟

وی تصریح کرد: متاسفانه نمایش و شو در کشور ما و به خصوص شهر یزد خیلی زیاد برگزاری می شود.

گفتنی است نمایشگاه کالای ایرانی در پارک سیدگلسرخ در ابتدای خیابان فهادان از شب گذشته به مدت 12 شب برپا شده است.

انتهای پیام/
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.