ID : 12905324
لاریجانی:

مسئولان مربوطه موظف هستند نتایج مذاکرات را با مجلس در میان بگذارند


رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: جاهلیت زمان پیامبر در شبه جزیره، امروز به جان مردم مسلمان منطقه افتاده/ با ظلمی که عربستان بر مردم یمن روا داشته باید گفت صد رحمت بر جاهلیت!

به گزارش یزدرسا، علی لاریجانی رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: دو هدف در حقیقت بعث وجود دارد یکی قرار گرفتن انسان در مسیر سعادت و ایجاد مدینه. انسان موجودی اجتماعی است و وجود جامعه کریمه لازمه سعادت انسان است.


وی همچنین افزود: ‫دروس مدرسه نبوی از هر وجهی برای زندگی سعادتمندانه انسان است. شکستن حرمت یک مسلمان در مکتب نبوی جنگ با خداست.


لاریجانی ادامه داد: جاهلیت زمان پیامبر در شبه جزیره، امروز جان مردم مسلمان منطقه را فراگرفته است. با ظلمی که عربستان بر مردم یمن روا داشته باید گفت صد رحمت بر جاهلیت!. مسئولان سعودی سیاست امویان را در پیش گرفته اند.


رئیس مجلس همچنین گفت: ظاهرا دوران جدید دوران جاهلیت مضاعف است. کجا ایران به کشوری حمله کرده این شما بودید که به صدام کمک کردید و گفتید اشتباه کردیم میلیاردها دلار به صدام کمک کردیم. ‫این شما بودید که به آمریکا گفتید سر مار را بزنید سر مار در ایران است. ایران دنبال امپراطوری‌گری نیست چون آن را مخالف کرامت نبوی می‌بینید.


لاریجانی افزود: آن مسئولی که صحبت از هلال شیعی کرده، بداند که اگر اسرائیل به کشور مسلمانی حمله کند ایران از آن کشور مسلمان حمایت خواهد کرد. ‫شما یک قدم از آمریکا دور شوید ببینید ما چقدر به شما نزدیک می‌شویم. با پول ممکن است زبانی بسته شود ولی قلب کسی را نمی‌توان تسخیر کرد.


وی همچنین اظهار داشت: ‫اگر مذاکرات بهم بخورد اتفاق خاصی نمی افتد بلکه ایران پیشرفت می‌کند. ‫امروز به دلیل ضعف عدم مدیدرت داخلی کشور خود حرف‌های قلدمآبانه می‌زنند. ‫واکنش‌های امروز آنها رفتاری ترمیمی برای روان سیاستمداران آنها است. ‫مجلس تحولات ویرایش توافقنامه را به دقت زیر نظر دارد.

 

منبع:نسیم

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.