ID : 40128973
اختصاص یزدرسا؛

مسئولان و رسانه‌ها از قضاوت زودهنگام در مورد حادثه قطار مشهد اجتناب کنند


وحیدی، وزیر کشور با اشاره به برخی اظهارنظرهایی که در مورد علت حادثه قطار مشهد – یزد گفت: مسئولان و رسانه ها از قضاوت زودهنگام در مورد حادثه قطار مشهد – یزد اجتناب کنند.

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از محل حادثه قطار مشهد - یزد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یزدرسا ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه و ملت شریف ایران، تعداد جانباختگان این حادثه را 21 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد جانباختگان حادثه قطار مشهد - یزد هم اکنون 21 نفر اعلام شده اما باید توجه داشت که این عدد نهایی نیست.

وحیدی از انتقال بخش زیادی از مصدومان به بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: اکثر مصدومان به بیمارستان انتقال داده شده اند و کادر درمان در حال رسیدگی به این عزیزان هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هر گونه قضاوت و نظری زودهنگام است و باید تمام ابعاد این حادثه بررسی شود تا بتوان نظر قطعی را اعلام کرد بنابراین مسئولان امر و رسانه ها از قضاوت زودهنگام اجتناب کنند. 

وحیدی با تاکید بر رسیدگی به تمام ابعاد این حادثه دلخراش بیان کرد: سرعت قطار و حضور بیل مکانیکی در مسیر قطار مشهد - یزد از جمله عواملی است که باید به دقت بررسی شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.