ID : 18611033
گزارش میدانی از مسئولین؛

مسئولین استان یزد درباره وظیفه خود در برابر مردم چه گفتند؟


در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به سراغ مسئولین رفته و نظر آنان را در خصوص حضور پرشکوه مردم درراهپیمایی و وظیفه مسئولین در رسیدگی به دغدغه های مردم را جویا شده است.

یزدرسا به نقل از یزدامروز؛ در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به سراغ مسئولین رفته و نظر آنان را در خصوص حضور پرشکوه مردم درراهپیمایی و وظیفه مسئولین در رسیدگی به دغدغه های مردم را جویا شده است.

فرماندار یزد

فرمانداریزد در حاشیه راهپیمایی امروز 22 بهمن حضور پرشکوه مردم را در راهپیمایی امروز تحسین برانگیز برشمرد و گفت: هر چه از عمراین انقلاب می گذرد حضور مردم نسبت به قبل پرشورترو گسترده تر می شود

محمود شاکری شمسی افزود: این حضوربا شکوه نشانه بیعت مردم با آرمان های حضرت امام (ره) و پشتیبانی از رهبری وادامه گر راه راستین شهداست.

وی درخصوص تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به رسیدگی مسئولین به مردم در ایام انتخابات گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور بوده که برگزاری آن سازو کارخود را داشته و طبیعتا بخشی از وقت مسئولین را می گیرد اما این بدین معنی نیست که امور عادی مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آنا ن توسط مسئولین متوقف شود و فرمایش رهبری هم تاکیدی بر این امر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان ازوفاداری آنان به انقلاب وعلاقه به ایران دانست و گفت: مردم ما می دانند که تا زمانی که وحدت داشته باشند امنیت هم وجود دارد و پیام امروز مردم به دشمنان این است که فکر طمع نسبت به ایران را از سر خود بیرون کنند

وی درخصوص تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به رسیدگی مسئولین به مردم در ایام انتخابات گفت: مسئولین هم مانند مردم هستند و باید دو نکته را مد نظر داشته باشند اول اینکه به پیام های این حضور و بندهای قطعنامه که حرف های دل مردم است توجه ویژه داشته باشند و دوم این که همه مسئولان موظف به پاسداری از آزادی و استقلال این ملت هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نوراستان یزد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نوراستان یزد در باره حضور باشکوه امروز مردم گفت: حضور امروز مردم بدین معنی است که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و اجازه اینکه یبگانگان در سرنوشت آنان دخالت کرده و تصمیم بگیرند نمی دهند.

حجت الاسلام صدرالساداتی وظیفه مسئولین در ایام انتخابات را حل مشکلات مردم در کنار امور اجرایی انتخابات عنوان کرد و افزود: همان طور که مردم احساس وظیفه کرده و وظیفه خود را به خوبی انجام داده و با حضور در صحنه، از مسئولین ونظام حمایت می کنند مسئولین نیز باید آنچه در توان دارند برای رفع نیازهای مادی فرهنگی و اخلاقی مردم به کارگیرند و کوتاهی کردن در قبال مسائل مردم بی انصافی نسبت به آنان است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز سالروز پیروزی انقلابی است که خود مردم ان را رقم زده اند و در راستای بیعت مجدد با رهبری انقلاب وتجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام شهدابه خیابان ها آمده اند

محمد صالح جوکار افزود: امروز مردم ولایت مدار یزد نشان دادند همچنان هم پپمان با شهدا بوده ودر مسیری که ولایت برای آنان ترسیم کرده حرکت می کنند

وی خطاب به دشمنان انقلاب گفت: دشمن بداند این حضور سرزنده و شاداب ملت ایران بدین معنی است که باید به جای تهدید و زور با احترام با این ملت برخورد کرده و حقوق او را پاس بدارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس وظیفه مسئولین در این برهه از زمان را بالابردن احساس رضایتمندی در مردم دانست و اظهار داشت: مردم خواهان مسئولینی هستند که به فکر دغدغه های آنان باشند و طبق شاخص هایی که برای مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم شده بالاترین شاخصه خدمت گذاری و در کنار مردم بودن است و برنامه ریزی کردن جدای از مردم شایسته آنان نیست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد حضور پرشور مردم را نشانه اقتدار ملت ایران دانست و گفت: این انقلاب حاصل رشادت ها و شهادت های مردم بوده وهمین حضورنیزحاصل جانفشانی و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است

وی پیام مردم به دشمنان را حمایت قاطع ملت ایران از قدرتمند ترین حکومت اسلامی دنیا عنوان کرد.

ابراهیمی وظیفه مسئولین در ایام انتخابات را حفظ اتحاد، همدلی و تشویق مردم برای حضور گسترده در انتخابات برشمرد و اضافه کرد: البته انتخابات نباید آنان را از مردم و امورات آنان غافل کند.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.