ID : 34822706
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

مسئولین باید به اعتراض‌های صنفی مردم توجه کنند


جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که اعتراض‌های صنفی دارند حق دارند و مسئولین باید به داد آن‌ها برسند.

به گزارش یزدرسا، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: یکی از مسائلی که انقلاب ما را تهدید می‌کند و بر اساس مبانی قرآنی در هرجامعه‌ای موجب سقوط می‌شود، گناه و سرپیچی از فرمان خداوند است. خداوند قبح‌زدایی از گناه و عادی شدن معاصی در هر جامعه‌ای را به ویژه اگر از سوی بزرگان و خواص آن جامعه باشد عامل سرنگونی آن جامعه می‌داند.

سردار محمدحسین سپهر با بیان اینکه نقش قوه قضائیه در چهل سال گذشته مبارزه با گناه و فساد و بی‌عدالتی و رانت‌خوری بوده، افزود: نه تنها قوه قضائیه بلکه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و اجرایی و قانون‌گذاری همه با هم باید تلاش کنیم تا چهره بی‌عدالتی را از جامعه برکنیم که در رأس آن باید قضات انقلابی باشند.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب از جمله رئیس رژیم صهیونیستی و مسئولان آمریکایی اعلام کردند که ما باید کاری کنیم که انقلاب اسلامی از درون منفجر بشود. آن‌ها می‌گویند لشکرکشی و جنگ جمهوری‌اسلامی را از پای در نمی‌آورد بلکه آنچه جمهوری‌اسلامی را از پای در می‌آورد آلوده کردن جامعه به فساد و گناه است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: همان‌طور که ما قلب اروپا را در اندلس و اسپانیای امروز تسخیر کرده بودیم، متفکران یهودی جمع شدند و گفتند چه کنیم که مسلمانان را تسلیم کنیم، در نهایت به این نتیجه رسیدند که با فساد و انحراف اخلاقی مسلمین تسلیم و ساقط و اخراج می‌شوند که البته شدند.

سپهر تأکید کرد: امروز در اتاق‌های فکر صهیونیستی که هر سال در حیفا تشکیل می‌شود، نسخه مبارزه با مسلمانان را می‌نویسند و می‌گویند فساد اخلاقی، شراب‌خوری و مواد مخدر سه عامل خانمان‌سوزی است که مسلمین را تسلیم می‌کند و مخصوصا نسخه‌ای که برای جمهوری اسلامی و ملت ما پیچیده‌اند همین است.

وی با اشاره به اینکه 50 هزار زرمنده در طول هشت سال دفاع مقدس از استان یزد داشتیم، گفت: امروز آن صحنه دفاع از انقلاب در عرصه‌های دیگری است از جمله در عرصه عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد و همچنین در عرصه فرهنگی و آفند و پدافند فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی سنگین دشمن.

سپهر با اشاره به بحث شبیخون فرهنگی گفت: امروز نقش قضات، نیروی انتظامی، علما، مساجد و حوزه‌های علمیه ما در عرصه فرهنگی باید نقش دفاع مقدسی باشد.

وی خاطرنشان کرد: از روزی که صهیونیستی‌ها اعلامیه حقوق بشر را در جامعه ملل برقرار کردند، از همان موقع معلوم شد که عدالت سر بریده شده و حقوق بشر از بین رفته است. امروز سازمان ملل که ادامه همان جامعه ملل است در مقابل حقوق مسلم مردم دنیا ایستاده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایت‌های سعودی‌ها در یمن عنوان کرد: امروز یکی از بزرگترین جنایت‌های تاریخ در یمن در حال وقوع است اما این نهادهای مدعی حقوق بشری چه عکس‌العملی نسبت به این جنایت دارند؟! چرا با این مسائل برخورد نمی‌کنند؟

سپهر با اشاره به حمله به قوه قضائیه در جریان قصاص قاتل شهدای خیابان پاسداران، اظهار داشت: کسی که جنایت کرده و جوانان عزیز و مؤمن ما را شهید کرده و خودش اعتراف می‌کند و می‌گوید که «من کشته‌ام»، وقتی حکم شرع در باره او اجرا می‌شود دشمنان انقلاب اسلامی به قوه قضائیه حمله می‌کنند و در البته در داخل هم افرادی با آن‌ها همراهی می‌کنند و جلوی احکام اسلامی می‌ایستند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن در اهمیت امنیت گفت: اگر امنیت نباشد، اقتصاد هم توسعه پیدا نمی‌کند. سهم قوه قضائیه در این زمینه زیاد است و آن‌ها هستند که اجازه نمی دهند که کشور عرصه جولان کسانی شود که اهداف دشمنان را در ناامن کردن کشور دنبال می کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی در کشور می‌گویند اگر برویم با آمریکا آشتی کنیم مشکلات حل می شود، تأکید کرد: ما باید به گذشته آمریکا نگاه کنیم و ببینیم آیا واقعا امریکا قابل اعتماد است. کشوری که اساس آن و قانون اساسی آن و اندیشکده راهبردی و هیأت حاکمه آن بر اساس تجاوز به حقوق مردم دنیا بنا نهاده شده است، آیا واقعا به تعهداتش عمل می‌کند و به دست دوستی ما پاسخ می‌دهد؟!

سپهر با برشمردن گوشه‌ای از جنایت‌های آمریکا، خاطرنشان کرد: آمریکا کشوری است که کودتای 28 مرداد، حمایت از رژیم سفاک پهلوی و ایجاد ساواک را در کارنامه خود دارد. آمریکایی‌ها 50 هزار مستشار در داخل ایران داشتند و ضربات زیادی به فرهنگ و اقتصاد ما وارد کردند.

وی اضافه کرد: انجام کودتاهای مختلف، حمله به طبس، بلوکه کردن اموال ایران، حمله به هواپیمای مسافربری، حمایت از منافقین، تحریم کشور، بدعهدی در مورد برجام و ... از جمله دیگر جنایت‌های آمریکا است که بعد از انقلاب اسلامی در حق مردم روا داشت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آمریکا 1234 پایگاه نظامی در سراسر جهان برای تجاوز به حقوق مردم دنیا دارد. در نیمه دوم قرن بیستم آمریکا فقط 100 کودتا علیه دولت‌های مردمی در دنیا انجام داده است. آیا به این آمریکا می‌شود اعتماد کرد؟

سپهر با بیان اینکه آمریکا به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران است و حتی اگر همه خواسته‌هایش را هم برآورده کنیم قرار نیست از دشمنی با مردم ایران دست بردارد، افزود: دشمنی‌های آمریکا علیه مردم ایران به واسطه اقتدار جمهوری‌اسلامی و پیروزی‌های پی‌درپی ما است.

وی خاطرنشان کرد: ما مشکل اقتصادی و معیشتی داریم، اما در عین حال در درون کشور و جهان اسلام به پیروزی‌هایی دست پیدا کرده‌ایم که اگر این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد انقلاب اسلامی به موفقیت‌های بیشتری خواهد رسید و آمریکایی‌ها ناچارند که تسلیم شوند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: دو سال قبل 26 اندیشکده بزرگ آمریکایی اعتراف کردند که آمریکا حتما شکست خواهد خورد. این چیزی است که خودشان می‌گویند. رژیم صهیونستی اعتراف می کند و نتانیاهو می‌گوید: «به هر سو می‌نگریم خمینی و خامنه‌ای را می‌بینم که پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده‌اند. امروز می‌خواهم خطر پیچش تاریخی و نفی ایران را گوشزد کنم؛ رهبر ایران از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الطارق در مراکش به لرزه انداخته و ملت‌ها را به سوی خود جلب کرده است.»

 سپهر همچنین گفت: روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی می‌نویسد: «بزرگترین مشکل آمریکا در ایران، حضور یک حریف قدرتمند به نام [آیت‌الله] خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته به اعتقاد دارند.» و رایس وزیر سابق امور خارجه امریکا و از تئوریسین‌های برجسته این کشور می‌گوید: «رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند.»

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب امروز از ما می‌خواهند که با هم وحدت داشته باشیم و از تخریب یکدیگر پرهیز کنیم. با همه سلیقه‌های سیاسی که وجود دارد اما همه مسئولین و ارگان‌ها و جریان‌ها باید ید واحده باشند. هر کسی که دنبال وحدت نباشد و هرکسی که دنبال تخریب نظام باشد به خون شهدا خیانت کرده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم توجه به درون و حمایت از تولید ملی گفت: کسانی که اعتراض‌های صنفی دارند حق دارند و مسئولین باید به داد آن‌ها برسند. البته یک عده قلیلی از ضدانقلاب هم تلاش می‌کنند سوار موج شوند و ساختارشکنی کنند اما صف مردم از این افراد جدا است. از همه مسئولین می‌خواهیم که تلاش کنند تا به مردم رسیدگی کنند و مشکلات را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.