ID : 13754903
تاکید آیت الله اعرافی بر رفع مشکل آب شرب شهروندان میبدی؛

مسئولین مشکل «آب شرب»میبدی‌ها را حل کنند


آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در پیامی خطاب به سازمان آب و شهرداری میبد بر رسیدگی و حل مشکل آب شرب و کمبود منابع و مخازن و ایستگاه های آب شرب و تأمین آب شرب شهروندان میبدی تأکید کرد.

به گزارش یزد رسا، میبدخبر به نقل از میبد آدینه نوشت: آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در پیامی خطاب به سازمان آب و شهرداری میبد بر رسیدگی و حل مشکل آب شرب و کمبود منابع و مخازن و ایستگاه های آب شرب و تأمین آب شرب شهروندان میبدی تأکید کرد.

متن پیام ایشان به این شرح است:

باسمه تعالی

سازمان محترم آب و شهرداری محترم میبد ، بر اساس گزارش ها و مراجعات و مشاهدات در مناطقی از شهرستان و محلات شهروندان عزیز در دستیابی به آب شرب در ماه مبارک رمضان و تابستان با ازدحام و زحمت مواجه اند و رنج می برند و بدلیل کمبود منابع و مخازن و ایستگاه های آب شرب این مشکل پدید آمده است ، ضمن سپاس از خدمات ارزنده شما ، لازم است در اولین فرصت به این موضوع مهم رسیدگی و آن را حل نمایید.

بسی آشکار است که برترین وظیفه همه مسولان و ما ارائه خدمت خالصانه و بی دریغ  و بی منت و سریع و سالم و روان به مردم شریف و کاهش رنج و محنت نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان است و همه مسولان و ادارات و سازمان ها در این زمینه موظف و مسوول اند و امیدوارم تسریع و گزارش شود.

بدیهی است در صورت نیاز بنده و فرماندار محترم نیز در خدمتیم و اداره کل محترم نیز باید همکاری نماید.

با سپاس فراوان و آرزوی موفقیت روزافزون

آیت الله اعرافی

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.