ID : 25969775
در سفر یک روزه به ابرکوه؛

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور با عشایر دهستان اسفندار دیدار کرد+ تصاویر


مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در دیدار با عشایر دهستان اسفندار ابرکوه به بررسی اهم مشکلات این قشر از جمله تخریب مراتع و راه های عبوری توسط رفت و آمد خودروها به معادن، کمبود خدمات و تسهیلات بانکی و ... پرداخت.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، سردارعلی پاشا محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری به همراه حجت الاسلام رجبی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج عشایری کشور از حوزه مقاومت بسیج مشترک عشایری شهید مطهری شهرستان، واقع در بخش بهمن بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور علی فاتحی فرمانده نیروی مقاومت بسیج ابرکوه همراه بود، پاشا محمدی عملکرد بخش های مختلف حوزه عشایری از جمله نیروی انسانی، فرهنگی، تعلیم و تربیت و ... را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه جلسه ای با حضور بسیجیان و فرماندهان پایگاه ها، سرگروه های صالحین، مربیان و سرمربی صالحین، اعضای شورای حوزه شهید مطهری و جمعی از عشایر غیور منطقه برگزار شد که طی آن سبزعلی اکبری نماینده عشایر منطقه به بیان مشکلات و معضلات این قشر پرداخت.

اکبری ضمن بیان اینکه عشایر یکی از اقشار مهم تأثیر گذار در اقتصاد کشور می باشند، اظهار کرد: از جمله مهمترین مشکلات عشایر دهستان اسفندار، تخریب مراتع و چراگاه ها توسط معادنی است که به افراد غیر بومی واگذار شده است، آسیب پذیر شدن مسیر های عبوری احشام، کمبود خدمات و تسهیلات بانکی، عدم امکان تهیه علوفه دامی به صورت یارانه ای و ... می باشد.

گفتنی است مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در سفر یک روزه خود به شهرستان ابرکوه، ضمن دیدار با حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن، در جمع نمازگزاران مسجد محمد رسول الله(ص) اردی حضور یافت. وی پس از دیدار با خانواده شهید عباس احمدی، از نزدیک با کمبودات پایگاه شهید مهدی روستای هارونی آشنا شده و به مسئول این حوزه قول مساعدت در رفع مشکلات را داد.

شایان ذکر است سردار پاشا محمدی به عشایر بخش بهمن ابرکوه این امید را داد که در جلسه ای که در سطح استان یزد برگزار می شود، مشکلات عشایر این منطقه را مطرح و اقدامات لازم را در جهت پیگیری انجام دهد.

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.