ID : 38888410
استاندار یزد:

مشکلات معلمین خرید خدمت به زودی حل می شود


استانداریزد گفت: مشکلات معلمین خرید خدمت طبق هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین وزارت آموزش و پرورش به زودی حل خواهد شد.

به گزارش یزد رسا ، محمد علی طالبی استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان در سخنانی با بیان اینکه حل شدن مشکلات معلمین خرید خدمتی استان باید جز اولویت های کاری مسئولین آموزش و پرورش باشد تصریح کرد: طبق صحبت های انجام با مسئولین استانی ومعاون آموزش و پرورش انتظار می رود این مشکل به زودی وبه نحو مناسب حل گردد.

 وی در ادامه با اشاره به اقدامات زیرساختی  وهمچنین افتخارآفرینی های آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: باید همه مسئولین آموزش و پرورش با تلاش ، پشتکار،همدلی ، وفاق ،همکاری ومشورت صاحب نظران و فرهنگیان تلاش کنند تا این افتخارات برای استان پابرجا مانده واقدامات زیرساختی نیز با قدرت ادامه پیدا کند.

طالبی با بیان اینکه مسئولین آموزش و پرورش نباید درگیر روزمرگی ها و مشکلات باشند اظهار داشت: در نظر گرفتن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید در اجرای تمامی برنامه ها و تصمیمات مدیران آموزش و پرورش لحاظ شود زیرا محقق شدن اهداف جمهوری اسلامی یک ضرورت است که لازمه رسیدن به آن اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ویژه ساحت های آن می باشد.

در ادامه این مراسم نیز محسن موحدی فر مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد در سخنان کوتاهی گفت: فعالیتهای آموزش و پرورش استان از فردا با قدرت ادامه پیدا کرده و برای پیشبرد بهتر برنامه ها 19 کارگروه تشکیل خواهد شد تا مشکلات وبرنامه ها را باجدیت پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مشکلات معلمان خرید خدمتی قابل حل می باشد و اگر تمامی مسئولین همکاری وهمراهی کنند این قول را به معلمین خرید خدمت میدهم که ظرف مدت یک هفته مشکلات انها را حل نمائیم.

در پایان این مراسم از زحمات عباسعلی دانافر تقدیر و تشکر و محسن موحدی فر به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.