ID : 7620563
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:

مشکلات ورزش بانوان معلول استان یزد پیگیری می شود


مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان، با اشاره به موفقیت های بانوان ورزشکار معلول استان در سطح ملی، بر رفع مشکلات و محدودیت های ورزش بانوان معلول تاکید و خواستار تعامل این اداره کل و دفتر امور بانوان و خانواده برای برون رفت از این مشکلات شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد،  فخر السادات خامسی هامانه ، روز چهارشنبه، 21 مرداد، در دیدار با مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان به هم اندیشی در خصوص اهداف مشترک دفتر امور بانوان و خانواده با این اداره کل پرداخت.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، ارتقای نشاط اجتماعی و سلامت بانوان جوان را از اهداف مشترک این دو اداره دانست و برای تحقق این مهم به برگزاری همایش های مشترک، کارگاه های آموزشی، جشن و جشنواره های ویژه بانوان جوان و مواردی از این دست اشاره کرد.


وی با بیان اینکه تعداد سازمان های مردم نهاد فعال با محوریت بانوان جوان در استان اندک است، تشکیل و تقویت سمن های مرتبط با جامعه هدف این اداره کل را از آنها خواستار شد.


بحث کوه نوردی خانوادگی و هماهنگی برای استفاده از گنجایش بخش خصوصی جهت تحقق اهداف مشترک این دو اداره نیز در این نشست مطرح و تدابیر لازم در این خصوص از سوی این دو مدیر کل اندیشیده شد.


در خصوص طرح های پژوهشی مرتبط با بانوان جوان استان، طی پیشنهاد صورت گرفته، مقرر شد از این پس مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در جلسات شورای پژوهشی بخش جوانان این اداره کل حضور داشته باشد.


در این جلسه همچنین عمده مشکلات ورزش بانوان معلول استان مطرح شد و طی هم اندیشی، تصمیم گرفته شد که مشکلات این قشر به طور جزئی شناسایی و برای ارتقای نشاط اجتماعی بانوان معلول استان همچنین ارتقای سطح ورزش این افراد از طریق این دو بخش پیگیری های لازم صورت بگیرد.

 


 




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 2.0 stars out of 5.