ID : 39013246
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات و چالش روستاهای شهرستان مهریز به‌زودی حل می‌شود


صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و چالش روستاهای شهرستان مهریز به‌زودی حل می‌شود.

به گزارش یزدرسا، محمد رضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه کارگروه روستای میانکوه از توابع شهرستان مهریز در جمع خبرنگاران گفت: جلسه‌ای با دهیاران و شورای این روستا و مسئولان شهرستان مهریز و در خصوص آب مسائل و مشکلات مطرح و مدیرکل آب و فاضلاب استان قول اختصاص 4 میلیارد تومان را داد تا برای حفر و تجهیز چاه و بهره برداری از آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد روستاهایی که مشکل آب ندارند ولی مشکل شبکه آبرسانی دارند نیز مشکلاتشان بررسی و در اسرع وقت حل شود.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جاده ای روستای میانکوه و روستاهای تابعه، اذعان کرد: در بحث راه این منطقه یکسری مسائل و مشکلاتی وجود دارد که با توجه به گازکشی و برخی دیگر از اقدامات به وجود آمده که قرار بر پیگیری آن و رفع چالش‌های این منطقه شد.

صباغیان با بیان اینکه در بحث گازکشی قبلاً جلسه‌ای با معاون وزیر نفت برگزار کردیم، اظهار داشت: به لطف خدا اعتبار برای حل مشکل گاز این مناطق نیز اختصاص یافته که امیدواریم بتوانیم با جذب آن مشکلات گاز این روستاها را نیز مرتفع سازیم.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی از دیگر مشکلات این روستاها را در بحث اینترنت اعلام کرد و افزود: در این خصوص با جلسات و صحبت‌هایی که با مسئولان مربوطه برگزار شد امیدوار هستیم که ان‌شاءالله این مشکل نیز به‌زودی حل شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.