ID : 39615399
سخنگوی تنظیم بازار استان یزد:

مشکل مرغ در استان یزد با توزیع 150 تُن حل شد/ سامانه ستکا دست دلال‌ها را قطع می‌کند


افشارپور سخنگوی تنظیم بازار استان یزد گفت: مشکل مرغ استان با توزیع 150 تُن در روز پنج‌شنبه حل شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وضعیت کنونی بازار مرغ در استان یزد، گفت: تامین، تولید و سامانه‌ای که طراحی شده در اختیار جهاد کشاورزی است و بعد از تامین، فعالیت ما در این خصوص آغاز می‌شود.

سخنگوی تنظیم بازار استان یزد با بیان اینکه در بحث توزیع مرغ طی هفته گذشته و هفته ماقبل آن مشکلاتی در استان وجود داشت، اذعان داشت: تقریباً در 14 روز گذشته مقدار تولید مرغ در استان کاهش پیدا کرده بود که این میزان دوباره به حالت عادی خود بازگشته است.

وی در حال حاضر وضعیت بازار مرغ در استان مناسب است، افزود: روز پنج‌شنبه هفته گذشته قریب به 150 تُن مرغ در سطح استان توزیع صورت گرفت.

افشارپور اظهار داشت: در استان یزد سامانه ستکا راه اندازی شده که در آن آمار ریز تولید استان از جوجه ریزی تا تحویل به مغازه برنامه‌ریزی صورت گرفته و با این کار دست دلال‌ها قطع خواهد شد.

افشارپور با تأکید بر اینکه هم‌اکنون مشکلی از بابت مرغ در استان نیست، اضافه کرد: سامانه ستکا برای تولیدات دیگر استفاده می‌شد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مرغ نیز از طریق این سامانه توزیع می‌شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری در این خصوص داشته باشیم و مردم با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.