ID : 39420952
عید غدیر آغاز واکسیناسیون معلمین استان یزد؛

معلمان استان یزد نگران تامین واکسن خود نباشند/واکسیناسیون همه معلمان طی دو هفته


شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به آغاز واکسیناسیون معلمین از روز عید غدیر، گفت: نگرانی بابت تأمین واکسن مورد نیاز معلمان در استان یزد وجود ندارد.

مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه به صورت نمادین و از روز عید غدیر واکسیناسیون معلمین در استان آغاز خواهد شد، گفت: از اوایل هفته آینده و با توجه به آمادگی شهرستان‌ها شاهد واکسیناسیون معلمین در سطح استان یزد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: برخی از شهرستان‌های استان یزد از روز شنبه و برخی هم از روز یکشنبه بحث واکسیناسیون معلمین را خواهند داشت.

شریفی با اشاره به اینکه به اندازه ظرفیت آموزش و پرورش استان یزد، واکسن کرونا به معلمین استان اختصاص خواهد یافت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بین دو وزارت خانه در خصوص تعداد واکسن و معلمین صحبت‌هایی انجام گرفته، در این خصوص با مشکل مواجه نخواهیم بود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد افزود: نگرانی بابت تأمین واکسن مورد نیاز معلمان در استان یزد وجود ندارد و ان‌شاءالله تمام معلمین استان واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای فرآیند واکسیناسیون معلمین دو هفته زمان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: حتی اگر در محموله اول تمام واکسن مورد نیاز وارد نشود، در محموله‌های بعدی و طی دو هفته این مسئله انجام می‌گیرد و مشکلی از این بابت نیست.

شریفی در خصوص اینکه آیا می‌توان از ابتدای مهرماه مدارس را آغاز کرد، گفت: رفتار کرونا در حال تغییر است و الان نمی‌توان گفت که در مهرماه آیا می‌شود مدارس را بازگشایی کرد یا خیر.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.