ID : 12609008
امام جمعه اشکذر:

معلمین سبک و سیاق شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند


امام جمعه اشکذر با تاکید بر اینکه معلمین عزیز سبک و سیاق شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند، گفت: خوب درس دادن، تعلیم اخلاقیات فردی و اجتماعی و همچنین نعلیم چگونه فکر کردن و رشد کردن از دیگر وظایف معلمین است.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع) برشمردم خصوصیات رفتاری آن حضرت اظهار داشت: امیرالمومنین میزان اعمال است و بندگان و مومنان باید اعمالشان را در مقایسه با ایشان بسنجند.

 

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر غنیمت شمردم فرصت زندگی در بهره جستن از آن را مورد تاکید قرار داد و افزود: امیدورایم تا در ماه رجب با انجام کارهای نیک و شایسته مورد توجه آن حضرت قرار بگیریم.

 

وی در ادامه اعتکاف را بهترین فرصت برای جبران لغزش ها و خطاهای گذشته دانست و گفت: اعتکاف عملی عبادی فردی است که انسان می تواند با خلوت بین خود وخدای خود به درجات بالای معنویت دست یابد.

 

امام جمعه اشکذر در ادامه به 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید مطهری اشاره کرد و افزود: شهید مطهری شخصیتی بود که امام راحل وی را حاصل عمر خود دانسته بود.

 

حجت الاسلام طالبیان با تاکید بر اینکه معلمین عزیز سبک و سیاق شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند، گفت: خوب درس دادن، تعلیم اخلاقیات فردی و اجتماعی و همچنین نعلیم چگونه فکر کردن و رشد کردن از دیگر وظایف معلمین است.

 

وی در ادامه با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم (ص) افزود:کسی که با کارگری به امرار معاش اقدام کند مورد نگاه رحمت آمیز خداوند قرار می گیرد.

 

وی بر جایگاه مقام کار و کارگر در روایات اشاره کرد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از کارگران خطاب به مسئولین تاکید کردند که دولت مردان در برخورد با مفسدان از شعار دست بردارند و به آنچه می گویند عمل کنند.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.