ID : 16535463
معرفی کتاب؛

معماران امپراطور/ چه کسی برآمریکا حکومت می کند


معرفی کتاب «معماران امپراطور» (چه کسی برآمریکا حکومت می کند؟) به مناسبت گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار به مخاطبین سرو ابرکوه.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، کتاب معماران امپراطور(چه کسی برآمریکا حکومت می کند؟) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز ملی مبارزه با استکبار جهت مطالعه به مخاطبین و علاقمندان معرفی می شود.

دراین کتاب ما با کمک های بی دریغ آمریکا به اسرائیل که هر روز  ابعادش گسترده تر می شود، رمز ماندگاری اسرائیل، تدوام اشغال و خشونت علیه فلسطینیان، آشنا می شویم.

بی شک حجم انبوه کمک های نظامی و اقتصادی آمریکا به اسرائیل، گویای این واقعیت است که اسرائیل بخشی از منابع حیاتی آمریکا به شمار می رود.

کتاب «معماران امپراطور» به تشریح نفوذ صهیونیست ها در بخش های مختلف دولت آمریکا همچون کاخ سفید، کنگره، وزارت خارجه، وزارت دفاع، سازمان سیاه و دیگر مراکز امنیتی به منظور پیشبرد اهداف صهیونیستی می پردازد.

کتاب مذکور دارای 120 صفحه می باشد که مریم رضایی و فریده پیشوایی کار تدوین آن را به عهده داشته که موسسه انتشارات «کتاب نشر» آن را منتشر نموده است.

علاقمندان می توانند این کتاب را که ناشر آن نهاد کتابخانه های عمومی کشور می باشد را از  کتابخانه عمومی شهید ذبیح اله شفیعی واقع در روستای رئیس آباد شهرستان ابرکوه برای مطالعه دریافت نمائید.

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.