ID : 14075947
گزارش میدانی/اعلام آمادگی‌یزدی‌ها برای خلق حماسه ای دیگر؛

ملت‌ایران جز دربرابرخالق‌خود درمقابل احدی‌سر تسلیم خم نخواهدکرد/حضوردر راهپیمایی‌فردا بهترین پاسخ به دشمن


پرداختن به موضوع مهم قدس، نماد انسان های مظلوم بی دفاع،تنها مختص به فلسطین نبوده بلکه مسئله اول جهان اسلام و دغدغه همه مسلمانان عالم می باشد و ملت ایران که در سی وشش سال گذشته چشم و چراغ و انگیزه ملت های بی دفاع و بی پناه جهان به ویژه مردم قدس شریف بوده دیگر بار حمایت قاطع خود را از آرمان های انقلاب و مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهد کرد.

به گزارش یزد رسا، با وجود گذشت سالیان متمادی از فرمان امام راحل هرساله نه تنها حضور در راهپیمایی روز قدس کمرنگ نشده بلکه برشوروشوق آن اضافه شده وحتی نسل های سوم وچهارم انقلاب هم که دوران حیات مبارک امام (ره) زا درک نکرده اند برآینده نگری و فرامین تاریخی آن حضرت آگاه بوده وپیوسته به دنبال عملی کردن اندیشه های ناب آن بزرگ مرد تاریخ هستند.

پرداختن به موضوع مهم قدس، نماد انسان های مظلوم بی دفاع، تنها مختص به فلسطین نبوده بلکه مسئله اول جهان اسلام و دغدغه همه مسلمانان عالم می باشد و ملت ایران که در سی وشش سال گذشته چشم و چراغ و انگیزه ملت های بی دفاع و بی پناه جهان به ویژه مردم قدس شریف بوده دیگر بار حمایت قاطع خود را از آرمان های انقلاب و مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهد کرد.


 درآستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روزجهانی قدس یزد امـــــــــــروز؛ به میان مردم رفته تا دلایل شرکت آنان را در راهپیمایی این روز جویا شود؛


آرمان فتحی که به شغل آشپزی اشتغال دارد علت حضورخود درراهپیمایی روز قدس را  محکوم کردن جنایات متجاوزان علیه مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و گفت: احساس همدردی با مردم مظلوم دنیا وظیفه شرعی وانسانی همه مسلمانان جهان بوده وبنده در سهم خود حتماً در این راهپیمایی شرکت می کنم تا به رژیم صهیونیستی بفهمانم ایرانی مسلمان هیچ گاه دست از یاری مظلوم نخواهد کشید.

 

 

محسن یکی ازباغبانان پارک باغ ملی در خصوص شرکت درراهپیمایی روز قدس گفت:حضور مردم در صحنه باعث وحدت بیشتر برای ایستادگی در برابر متجاوزان می شود و باتوجه به توافقات هسته ای و زیاده گوئی های برخی اعضای 1+5 در خصوص خستگی مردم ایران از فشارها و تحریم ها بی شک امسال حضور مردم  پررنگ تر خواهد بود تا بار دیگر استقامت و پایداری خود را به رخ جهانیان بکشند.

 

 

جاویدی ازبانوان یزدی،مهم ترین پاسخ به جنایات اخیر علیه مردم مظلوم یمن را حضور در راهپیمایی امسال  قلمداد کرد و اظهار داشت: علت حضور در راهپیمایی  اطاعت از دستور امام راحل، مقام معظم رهبری وحمایت از همه مظلومان عالم است و مردم ایران که همواره الگویی بی نظیربرای ملت های آزادی خواه جهان بوده اند و در روز جهانی قدس فریاد «هیهات من الذله» سرخواهند داد.

 

سید مجتبی سید موسوی از طلافروشان شهر یزد، با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس،آن را یک وظیفه همگانی دانست و بیان داشت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خلوص نیت و صفای دل می خواهد چرا که  قلب هرانسان آزاد اندیشی حتی اکر مسلمان هم نباشد با دیدن صحنه های وحشی گری این رژیم غاصب در حق مردم فلسطین و به ویژه زنان و کودکان به درد خواهد آمد و این حضور می تواند مرهمی بردردهای ملت مظلوم فلسطین بگذارد.

میلاد هم ازفروشندگان پوشاک عقیده دارد نباید در برابر ظلم  و ظالم سکوت کرد و راهپیمایی  را بهترین روش برای مقابله با ظلم وبیان انزجار از ظالمین و مستکبران جهان دانست و گفت: هیچ گاه نباید رژیم غاصب صیهونیستی را یک کشورخواند بلکه  باید از آن به عنوان یک جلاد تاریخ، ظلم و ستم علیه مظلومان یاد کرد.

وی افزود: مظلومان عالم بدانند ملت ایران هرگز در برابر متجاوزان به حقوق بشرکوتاه نخواهد آمد واگر همه دنیا دست به دست هم بدهد و با افزایش فشارها و تحریم ها قصد منصرف کردن مردم ایران را ازآرمان ها و اهدافشان داشته باشد این ملت آزاده ورشید جز در برابر خالق خود در مقابل احدی سرتسلیم خم نخواهد کرد.

سعید رنجبر طلبه جوان نیز با ابراز تاسف ازاقدامات شوم دشمن نوظهوریعنی رژیم آل سعود گفت: متاسفانه برخی دول اسلامی چنان دچار خودباختگی شده اند که تمام موجودیت خود را در وابستگی به کشورهای غربی و به ویژه آمریکا و اسرائیل می دانند و به همین دلیل آلت دست این کشورها شده و از این نکته غافل مانده اند که با دست خود به ریشه خود تیشه می زنند.

وی ادامه داد: مردم ظلم ستیز دارالعباده فردا همگام با ملت قهرمان و پایدار ایران اسلامی و در کنار سایرمسلمانان جهان فریاد «مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل» سرخواهند داد و با حظورپرشکوه خود در صحنه راهپیمایی بار دیگراحساس همدردی و ایستادگی خود را به مردم مظلوم فلسطین،یمن،بحرین و همه ملت های ستمدیده نشان خواهند داد و به این وعده خداوند ایمان دارد که يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم(ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد).

انتهای پیام/ع





summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.