ID : 37824700
منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران در طول تاریخ به فکر رفع محرومیت مستمندان بوده است


محمد صالح جوکار با بیان این مطلب که ملت بزرگ ایران در طول تاریخ به فکر رفع محرومیت مستمندان بوده گفت: این دغدغه از وقفیات متعدد در زمینه رفع محرومیت مشهود است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اشکذر با حضور حجت الاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه،  محمد صالح جوکار منتخب مردم یزد و اشکذر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هادی نسب فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شد.

جوکار در این مراسم با بیان این مطلب که ملت بزرگ ایران ملتی خدایی است چرا که در طول تاریخ به فکر رفع محرومیت مستمندان بوده گفت: این دغدغه مردم را می توان از وقفیات متعدد در زمینه رفع محرومیت مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: این مساله با پیروزی انقلاب اسلامی نمود بیشتری پیدا کرد به طوری که حضور مردم حتی در امور مملکتی نیز مشاهده شد که حضور جهاد سازندگی در روستاها و پس از آن پشتیبانی و ارسال کمک های داوطلبانه به رزمندگان در طول دفاع مقدس جبهه و همچنین کمک به آسیب دیدگان در حوادث طبیعی زلزله و سیل، گوشه ای از این حضور است.

منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم تاکید کرد: امروز هم در بحث بیماری کرونا جلوه دیگری از این حضور را مشاهده می کنیم  که در این زمینه می توان  به ایجاد کارگاه های تولید ماسک و گان، ضدعفونی معابر و در حال حاضر رزمایش همدلی و مواسات اشاره  کرد.

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.