ID : 4373858
حال‌وهوای تیم ملی در اردوی اتریش؛

ملی‌پوشانی که نمی‌خواهند جزو ۵ بازیکن خط خورده کی‌روش باشند


بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی تلاش می‌کنند در فرصت باقی مانده نظر کی‌روش را جلب کنند.

به گزارش یزد رسا، بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که اکنون در اردوی تیم ملی در اتریش حضور دارند، این روزها انگیزه و تلاش‌شان بیشتر از روزهای گذشته شده تا بتوانند در لیست 23 نفره کارلوس کی‌روش حضور داشته باشند.
تغییر مکان اردوی تیم ملی در اتریش باعث تغییر روحیه بازیکنان هم شده و بازیکنان در کمپ جدید با روحیه بالاتری تمرین می‌کنند، هرچند اکنون جدیت در تمرینات و رقابت برای حضور در لیست نهایی کی‌روش، حرف اول را می‌زند.
تمرینات تیم ملی در این روزها بیشتر به چارچوب شناسی بازیکنان و تمرین شوتزنی اختصاص دارد. کی‌روش که بیشتر تمرکزش را روی دفاع تیمی گذاشته از تقویت قوای هجومی تیم ملی هم غافل نیست و از همین رو زمانی را به صورت اختصاصی برای هافبک‌ها و مهاجمان در نظر گرفته تا آنها شوت به دروازه و چارچوب شناسی را به خوبی تمرین کنند. اگر چه تیم ملی در دو دیدار دوستانه خود موفق به گلزنی نشده اما کی‌روش امیدوار است این مشکل تا جام جهانی برطرف شود.
کی‌روش بعد از تمرینات اختصاصی برای پست‌های مختلف که هر کدام زیر نظر یک مربی انجام می‌شود، زمان پایانی تمرین را به فوتبال درون تیمی اختصاص می‌دهد. سرمربی تیم ملی این بخش از تمرین را جدی‌تر از سایر آیتم‌ها تمرین پیگیری و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کند. کی‌روش که تا حدود زیادی ترکیب اصلی خود را شناخته، تنها برای پر کردن چند پست دیگر تردیدهایی دارد و به همین دلیل در فوتبال درون تیمی شرایط بازیکنان را می‌سنجد.
دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان، دوشنبه برابر مونته‌نگرو برگزار شد و کی‌روش تلاش کرد که بازیکنان مختلف را به زمین بفرستد و آنها را محک بزند تا بیش از پیش به ترکیب مدنظرش برسد. با این حال این بازی یک خبر نگران‌کننده و بد هم داشت و آن هم مصدومیت هاشم بیک‌زاده است. آسیب‌دیدگی او ناراحتی و نگرانی کی‌روش و بازیکنان تیم ملی را در برداشته اما پس از مشخص شدن وضعیت بیک‌زاده و گرفتن MRI از پای او نگرانی‌ها کمتر شده است.
تیم ملی کشورمان جمعه و در روز پایانی اردوی اتریش از ساعت 17 به مصاف آنگولا می‌رود و پس از آن به کشورمان می‌آید تا 13 خرداد راهی اردوی برزیل شود. در این فاصله و تا 11 خرداد که قرار است لیست نهایی تیم ملی اعلام شود، دلهره و اضطراب بین بازیکنان وجود دارد؛ دلهره‌ای برای ماندن در 23 بازیکن نهایی تیم ملی در جام جهانی 2014.

منبع: تسنیم




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.