ID : 1095936
پنجشنبه در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود

مناظره زیباکلام و غلامی با موضوع بررسی رابطه ایران و آمریکا


این مناظره با حضور دکتر غلامی و دکتر زیباکلام در روز پنجشنبه 5دی در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار خواهد شد. علاقمندان برای حضوردر این برنامه، باید ثبت نام نمایند.

به گزارش یزدرسا به نقل از دانا، سیدرحیم حسن پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی گفت : با توجه به عبور از روز 16 آذر که به نام روز استکبار ستیزی شهرت یافته و به فراخور ارتباطات اخیر ایران و آمریکا، لازم دانستیم به بررسی سابقه تعاملات ایران و آمریکا بپردازیم. از این رو بسیج دانشجویی این دانشگاه تصمیم به برگزاری مناظره ای با موضوع بررسی رابطه ایران و آمریکا  در دی ماه سال 92 گرفت. 

حسن پور در خصوص سخنرانان این برنامه گفت:
دکتر علی غلامی عضو محترم هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) 
و
دکتر صادق زیباکلام (عضو محترم هیئت علمی دانشگاه تهران)
سخنرانان این برنامه خواهند بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین افزود: زمان برگزاری مناظره ، روز پنجشنبه 92/10/5  از ساعت 14 تا 17 در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا خواهد بود.
 
مکان برگزاری مناظره : تهران، تقاطع خ طالقانی و مفتح ، جنب ایستگاه مترو طالقانی ، سازمان بسیج دانشجویی (لانه جاسوسی سابق آمریکا) ، سالن بصیرت
 
حسن پور در پایان این گفتگو گفت: این برنامه رایگان است ولی بدلیل محدودیت ظرفیت سالن، صرفا افرادیکه ثبت نام کنند میتوانند در این برنامه شرکت نمایند.
 
کارت ورود به این برنامه، در روز همایش توزیع می گردد.
برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
 
مهلت ثبت نام: 92/10/3



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.