ID : 6850353
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

منافقان حزب شیطانند/ باید با همت،حمایت مردم و هدایت یکدیگر به استقلال اقتصادی برسیم


رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به جنایان منافقان گفت: منافقان حزب شیطان هستند و کارنامه آنها جز نوکری و سرسپردگی نیست و در نهایت چیزی جز نکبت و ننگ و زیان و تباهی نصیبشان نشد.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزد آوا، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و سالگرد شهادت آیت الله صذوقی(ره) در مسجد روضه محمدیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در سوره ابراهیم دلیل و مدرک برگزاری این مجالس را یاد آوری و تذکار ایام الله برای مردم عنوان کرد.

یادآوری ایام الله ریشه در قرآن دارد
حجت الاسلام سید رضا اکرمی  با بیان اینکه ایام الله روزهای شادی آفرین مانند مبعث حضرت رسول(ص) و روزهای حزن انگیز مانند روز رحلت پیامبر(ص) است و یادآوری این روزها ریشه در قرآن دارد،  اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران روز هفت تیر سال 60 یکی از روزهای حزن انگیز است که در یک چشم به هم زدن بیش از 72 تن از عزیزان قوه قضائیه، قوه مقننه، قوه مجریه و دستگاه‌های دیگر و همچنین شهیدان اخوان پاکنژاد به شهادت رسیدند.
وی هم چنین با اشاره به شهادت آیت الله صدوقی در مسجد محل عبادت خداوند،  ادامه داد: این روزها، روزهای تلخ و تیزی است که یک کشور، یک نظام و خانواده‌های انقلابی را عزادار کرد.

منافقان حزب شیطان هستند
این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به هدف منافقان از به وجود آوردن حوادث تلخ در نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: واژه نفاق 37 مرتبه در قرآن آمده است و یک سوره نیز در قرآن به نام منافق در قرآن آمده است، تا منافقان را بشناسیم.
وی ادامه داد: امیراامؤمنین علی (ع) در خطبه 194 نهج البلاغه 38 مشخصه برای منافقان عنوان کرده‌اند، ایشان می فرماید، منافق بیان زیبایی دارد اما در کنار آن ایده، فکر، فهم و عمل غلطی دارد؛ خدا را مطرح می‌کند ولی شیطان را اطاعت می‌کند؛ در مورد خلق سخن می‌گوید ولی عملی علیه خلق انجام می‌دهد.
اکرمی با اشاره به جنایات منافقان از جمله شهادت آیت الله صدوقی، آیت الله اشرفی، آیت الله دستغیب، آیت الله قاضی و غیره گفت: قرآن و نهج البلاغه منافقان را به ما می‌شناساند و می‌گوید، مبادا فریب حرف و کلام آنها را بخورید و از آنها اطاعت کنید که آنها چه جنایات و صدماتی را که به ما وارد نکردند.
وی افزود: منافقان حزب شیطان هستند و به خود و دیگران لطمه و صدمه وارد می‌کند و کارنامه آنها جز نوکری و سرسپردگی نیست و در نهایت چیزی جز نکبت و ننگ و زیان و تباهی نصیبشان نشد و حتی استکبار جهانی نیز که به این‌ها میدان داد آنها را در لیست سیاه قرار می‌دهد و از آنها ابراز تنفر می‌کند.

خداوند متولی شهداست
اکرمی با بیان اینکه در سوره محمد(ص) شهدا بذر و اندیشه معرفی شده اند، اظهار داشت: خداوند متولی شهداست و فرموده است که من اندیشه شهدا را جهت می‌دهم و هدایت می‌کنم و نمی‌گذارم اعمال و کارنامه آنها از بین برود.
وی افزود: امروز که نظام مقتدر و قوی جمهوری اسلامی و هیئت ایرانی پنجه در پنجه شش قدرت افکنده است و  قاطع و محکم به حول و قوه الهی و پشتیبانی مردم بر خط قرمز نظام می‌ایستد و در مقابل استکبار جهانی و ایادی آنها مقاومت می‌کند، این از برکت خون شهداست.

ملت ایران با ایستادگی در مقابل مستکبران جهانی مورد احترام ملتهاست
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نظام و ملت ایران با ایستادگی در مقابل مستکبران جهانی مورد احترام ملتهاست، اذعان داشت: ما با ملت‌های دنیا هیچ مشکلی نداریم و با دولت‌های آنها مشکل داریم و باید در مقابل آنها خودمان را نیرومند کنیم.

باید با سرمایه‌گذاری روی جوانان کارآفرینی کنیم
اکرمی افزود: ما کشوری داریم که از هر نظر غنی است و رهبری عالم، فقیه، علیم و قاطع و نظامی مردمی داریم و باید بیش از همه دوران به خود متکی باشم و از امکانات داخلی کشور استفاده کنیم و با سرمایه‌گذاری روی جوانان کارآفرینی کنیم.

باید با همت، حمیّت، حمایت مردم و دولت و هدایت یکدیگر به استقلال اقتصادی برسیم
این عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: باید با همت، حمیّت، حمایت مردم و دولت و هدایت یکدیگر همانطور که به استقلال سیاسی رسیدیم، به هدفمان که استقلال اقتصادی است نیز برسیم.


در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، رئیس دادگستری استان و مسئولین استانی قبر شهید آیت الله صدوقی (ره) و همچنین قبور شهدای هفتم تیر، شهیدان اخوان پاکنژاد گلباران شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.