ID : 12560420
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:

مهرتائیدامام(ره)برآثارشهیدمطهری به دلیل مصداق«مداد العلماء» و«دماء الشهدا»مطهری است


مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، گفت: شهید مطهری مصداق «مدادالعلماء» و «دماء الشهدا» است. به همین دلیل هم امام خمینی (ره) به همه آثار شهید مطهری مهر تائید زدند و همه را به استفاده از این آثار سفارش کردند.

به گزارش یزد رسا به نقل ازعصر فرهنگ ، صبح امروز و در آستانه روز معلم فرمانده سپاه استان با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن پاسداشت مقام معلم با مدیر کل این اداره و فرهنگیان استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

احمد شیرزاد، در این دیدار با تبریک هفته معلم و تجلیل از مقام شهید مطهری، اعلام کرد: شهید مطهری مصداق «مدادالعلماء» و «دماء الشهدا» است. به همین دلیل هم امام خمینی (ره) به همه آثار شهید مطهری مهر تائید زدند و همه را به استفاده از این آثار سفارش کردند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، با اشاره به فعالیت های این اداره اظهار داشت: آموزش و پرورش یزد تا کنون توفیقات بسیاری داشته است که دلایل آن هم واضح است. مهمترین دلایل موفقیت علمی یزد، وجود فرهنگ توکل در بین دانش آموزان و دلسوزی و علاقه معلمین است.

 

شیرزاد، ادامه داد: فرهنگ کار و تلاش معلمین خستگی ناپذیر و همچنین پیگیری و اهتمام خانواده ها از دیگر عوامل این توفیقات است.

 

این مقام مسئول، با قدردانی ازتوجه فرمانده سپاه استان به فرهنگیان و مقوله آموزش گفت: همین جلسه مصداق همدلی مد نظر مقام معظم رهبری است. همدلی دلیل محکم دیگری برای توسعه و پیشرفت استان است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در پایان از توجه سپاه به فرهنگیان و نگاه عمیق به تعلیم و تربیت تجلیل کرد.
انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.