ID : 7888019
مشروح/

مهمترین محور صحبت های ائمه جمعه یزد در نماز جمعه امروز


سودهای کمرشکن بانک ها درب وام قرض الحسنه را قفل و درب نزول را باز کرد ... رییس جمهور صادقانه و شفاف حد و مرز عدالت و اعتدال را مشخص کند ... گشاده رویی و اخلاق نیکو باید از ارکان اصلی مدیران و مسئولان باشد ... تفرقه، عامل اصلي از هم پاشيدگي انقلاب ها ... جشن غزه جشن غلبه خون بر شمشیر است ... فعالان فتنه 88 نباید در دولت نقشی داشته باشند ... اسرائیل بعد از 50 روز کودک‌کشی بالاخره مجبور به پذیرفتن آتش‌بس با شروط مقاومت شد ... عملکرد دولت در زمینه سلامت و درمان قابل تقدیر است ... علی رغم میل باطنی نمازجمعه را می خوانم ...

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی یزد رسا در ادامه می توانید مهمترین محمور های صحبت های ائمه جمعه استان یزد را بخوانید.

 

 

 

1- امام جمعه يزد: تفرقه، عامل اصلي از هم پاشيدگي انقلاب ها/ ايستادگي و توكل رمز پیروزی

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: ايستادگي و يكپارچگي و توكل به خدا همواره جواب داده و بشر را به نتايج مطلوب رسانده است.

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

 

 

 

2- امام جمعه ابرکوه: سودهای کمرشکن بانک ها درب وام قرض الحسنه را قفل و درب نزول را باز کرد/ شاخصه های دولت مطلوب

امام جمعه ابرکوه گفت: مردمی بودن و رویکرد قانون گرایی، حق طلبی و شجاعت در باطل ستیزی که از شاخصه های دولتمردان شهید است باید در برنامه های دولت مطلوب موج بزند.

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

 

 

 

3- امام جمعه مهریز: رییس جمهور صادقانه و شفاف حد و مرز عدالت و اعتدال را مشخص کند

امام جمعه مهریز گفت: رییس جمهور باید در مسئله عدالت و اعتدال بصورت شفاف و صادقانه حد و مرزها را مشخص کند.

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

 

 

 

4- امام جمعه هرات: گشاده رویی و اخلاق نیکو باید از ارکان اصلی مدیران و مسئولان باشد

امام جمعه هرات گفت: مسئولان و مدیران باید گشاده رویی و اخلاق نیکو را جز ارکان اصلی قراردهند و بدانند اگر دهها شرایط مدیریت در کسی جمع باشد ، اما اخلاق پسندیده در او نباشد شکست خواهد خورد.

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

 

 

 

5- امام جمعه موقت میبد: جشن غزه جشن غلبه خون بر شمشیر است/ امروز باید خود را مجهز به پیشرفته ترین تسلیحات کنیم

امام جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه مردم مظلوم جنوب لبنان و غزه ثابت کردند که در پرتو ایمان به خدا می توان پیروز شد گفت: در این جنگ غزه چقدر بمب بر سر مردم ریختند، چقدر ساختمان های آنها را ویران کردند. در کدام جنگ این قدر زن و کودک کشته شده است.

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

 

 

6- امام جمعه اشکذر: فعالان فتنه 88 نباید در دولت نقشی داشته باشند/ دولت در برخورد با انتقادات تند برخورد نکند

 

امام جمعه اشکذر تاکید کرد: مبادا افرادی که در فتنه 88 نقش داشتند و محرک بودند در جاهایی که شایسته آنان نیست به کار گمارده شوند که امیدواریم دولت مردان این نصایح را عملی کنند.
 
 
 
 
 
 
 
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه عملکرد دولت در زمینه سلامت و درمان قابل تقدیر است، گفت: حمایت از دولت در شرایط فعلی اطاعت از فرامین رهبری است.
 
 
 
 
 
 
 

امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همه ما وظیفه داریم تا دولت را حمایت، تقویت و تشویق کنیم چون هیچ دولتی از نظام جدا نیست و این دولت هم به فضل خداوند دستاورد های بزرگی نظیر آرامش، وحدت و امنیت کنونی جامعه را داشته است.

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

 

 

 

خطیب جمعه بافق در کوتاهترین خطبه های نماز جمعه شهرستان بافق با بیان اینکه تا روزی که هستم پیگیری می کنم، اذعان کرد: باید امنیت شغلی در بافق تضمین و وعده های مسئولان عملی شود.

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

 

 

حجت الاسلام صدیقی‌درنمازجمعه‌تهران: دولت هم پیام استیضاح وزیر علوم را بگیرد هم به اقتصاد ملی و ازدواج جوانان فکر کند/تقدیر از دولت

خطیب موقت نماز جمعه امروز تهران ضمن تقدیر از مواضع شفاف و روشن دولت در خصوص مسائل منطقه گفت: تذکرات رهبری منشور جامع اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و دولتی که نتواند خود را با این تذکرات تطبیق دهد، ورشکسته است.

 

برای خواندت ادامه خبر اینجا کلیک کنید




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.