ID : 7165733
رئیس حوزه علمیه بهاباد در همایش عفاف و حجاب مطرح کرد

مهمترین و سودمند ترین قانون آفرینش برای زنان حجاب است


رئیس حوزه علمیه بهاباد در همایش عفاف و حجاب که با حضور خواهران بسیجی حوزه مقاومت کوثر در محل مهدیه این شهرستان برگزار شد گفت: حجاب و پوشش برای بانوان و توجه به حریم عفاف و حراست آن از اصلی ترین سنگر زنان و از مهمترین و عمیق ترین و سودمند ترین قانون آفرینش برای آنهاست.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از بها باد حجت الاسلام محمد علی اخوان رئیس حوزه علمیه و امام جمعه موقت شهرستان بهاباد در همایش عفاف و حجاب که با حضور خواهران بسیجی حوزه مقاومت کوثر بهاباد در محل مهدیه این شهرستان برگزار شد در سخنانی وجود محبت و عاطفه در خانواده ها را در عصر حاضر ضروری دانست و افزود : بیشتر آسیب های اجتماعی از جمله بد حجابی در جامعه ریشه عاطفی داشته و دلیل آن نبود محبت در خانواده هاست.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بانوان را به رعایت حجاب در ظاهر و باطن دعوت کرد.

امام جمعه موقت بهاباد در ادامه سخنان خود در مورد حجاب تصریح کرد :  حجاب و پوشش برای بانوان و توجه به حریم عفاف و حراست آن از اصلی ترین سنگر زنان و از مهمترین و عمیق ترین و سودمند ترین قانون آفرینش برای آنهاست.

وی افزود:کرامت زن مسلمان به حفظ حجاب و عفاف است چرا که حجاب تکلیفی از جانب پروردگار و  بهترین حافظ و حصاری است که زن را از شر نگاه بیگانه حفظ می کند.

اخوان همچنین حضرت فاطمه (س) را به عنوان برترین الگوی شایسته برای زنان و دختران معرفی  و خاطرنشان کرد: دختران و زنان ایرانی این حضرت را باید الگوی شاخص و سرمشق خود در همه زمینه ها قرار دهند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.