ID : 6943611
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد:

مهندسی ساختار، توسعه دولت الکترونیک ومدیریت سرمایه انسانی از سرفصل های نقشه راه اصلاح نظام اداری است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، مهندسی ساختار، توسعه دولت الکترونیک و مدیریت سرمایه انسانی را از سرفصل های بسیار مهم نقشه راه اصلاح نظام اداری برشمرد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، « عباسعلی رضایی»  در شورای اداری شهرستان یزد، با اشاره به اینکه نصف جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند، اظهار داشت: هرجا که قابلیتهایی در حوزه بانوان وجود داشته باشد، باید مورد توجه ویژه قرارگیرد.

وی در بخش دوم سخنان خود، به تشریح نقشه راه اصلاح نظام اداری پرداخت و گفت: یکی از کارهای بسیار خوبی که در دولت تدبیر و امید با محوریت وزارت کشور و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری رقم خورده، برنامه 50*30 است که با اجرای آن، اثرات بسیار ارزشمندی برجای خواهد ماند.
رضایی بر توجه دولت تدبیر و امید به موضوع سرمایه انسانی تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، مهندسی ساختار، توسعه دولت الکترونیک و مدیریت سرمایه انسانی را از سرفصل های بسیار مهم نقشه راه اصلاح نظام اداری برشمرد و اظهار داشت: استان یزد از سرمایه انسانی بسیار خوب و ارزشمند در حوزه های مختلف برخوردار است.

وی در بخش  دیگری از سخنان خود، یاد و خاطره شهید محراب دیارمان حضرت آیت الله صدوقی(رض) و همچنین نماینده فقید ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد؛ مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ " محمد علی صدوقی(ره)" را گرامی داشت.

این مقام مسئول همچنین از خدمات ارزنده  "محمد یارمند" در مسئولیت معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری یزد قدردانی  و برای "افسانه شهابی پور" در این مسئولیت آرزوی توفیق کرد.

وی صاحب نظر بودن، تعهد و پشتکار را از ویژگیهای بارز معاون جدید فرماندار یزد دانست و اولین معاون زن فرماندار در استان را انسانی موفق و پرتلاش توصیف کرد.

امام جمعه موقت یزد نیز در این مراسم با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) ایمان به پروردگار و نفع رسانی به بندگان خدا را بالاترین خصلتها و بیمه کننده تعالی فردی و اجتماعی بشر دانست.

حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی گفت: ایمان به خدا جنبه های عقلانی را بر جنبه های غریزی غالب می سازد و راه نفوذ ابلیس بر ادم را می بندد.

وی با اشاره به اهمیت نفع رسانی به بندگان خدا، جایگاه ارزشگذاری به همنوعان در آموزه های دین مبین اسلام را یادآور شد و افزود: سِرّ اجمالی این موضوع اینست که زندکی انسانها در جامعه به هم گره خورده است.

معزالدینی ، راهنمایی افراد و خدمت به مردم را از مصادیق صدقه و عبادت برشمرد و تصریح کرد: عرصه عبادت تنها محراب و مسجد نیست، بلکه در کنار آن باید به اخلاق معاشرت توجه ویژه ای شود.

فرماندار مرکز استان نیز در سخنانی اهمیت برنامه ریزی در کارها را یادآور شد و بر توجه مسئولان به سند توسعه ای این شهرستان تاکید کرد.

"محمود شاکری شمسی" از ارزیابی دستگاه اجرایی شهرستان یزد در ماه آتی و کوتاه شدن فرایندها در راستای تسریع در امور و خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم خبر داد.

فرماندار یزد همچنین خدمات ارزشمند یارمند را ارج نهاد و برای معاون جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

درادامه این مراسم ، مدیرکل حوزه استاندار متن لوح تقدیر استاندار و متن ابلاغ "افسانه شهابی پور" را قرائت  و توفیق الهی را برای این افراد خواستار شد.

همچنین شماری از مشاورین  فرماندار یزد در این مراسم معرفی شدند. 
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.