ID : 18130916
امام جمعه موقت مهریز؛

مواظب خدعه دشمنان در انتخابات باشید/ دولتمردان از حرف‌های نسنجیده خودداری کنند


امام جمعه موقت مهریز گفت: بر تمامی مردم انقلابی و مسئولان است در اُستانه دو انتخابات هفتم اسفندماه بصورت جدی و هوشیارانه مواظب خدعه‌ها و دسایس دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی باشند .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین ناصر دهقانی زاده در خطبه‌های امروز نمازجمعه مهریز به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با برگزار کنندگان انتخابات اشاره کرد و افزود: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و بر تمامی مردم است که در این خصوص آگاه و بصیر باشند.

وی ادامه داد: بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری حضور پرشور آحاد مردم ولایی در امر انتخابات یک  تکلیف بزرگ است و همه باید برای حفظ و حراست  اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی در این میدان مهم وارد شوند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری ضمن حضور گسترده در دو انتخابات پیش رو به کاندیداهای اصلح رای دهند.

امام جمعه موقت شهرستان مهریز اظهار داشت: مردم فهیم باید به فرد اصلح که مومن، انقلابی و دلسوز مردم و جامعه است رای دهند که این امر مهم و رسالتی سنگین است .

دهقانی زاده اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در دیدار مسئولان نظام و امر انتخابات مفصل در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات و اهمیت رای مردم مطالبی ارائه کردند .

وی افزود: توجه عملی به توصیه های مقام معظم رهبری و عمل به منویات معظم له یک وظیفه بزرگ در تمامی حوادث و جریانات و بخصوص میدان سرنوشت ساز انتخابات است .

امام جمعه موقت مهریز همچنین با اشاره به اینکه همه باید در موضوع مهم انتخابات نسبت به رعایت مر قانون و بخصوص قانون اساسی به عنوان میراث گرانقدر انقلاب اسلامی عنایت خاص داشته باشند از دست اندرکاران خواست در چارچوب قانون حرکت کنند و مواظب توطئه های دشمنان باشند.

 دهقانی زاده گفت: بر مسئولان و دولتمردان است که از برخی حرف های نسنجیده خودداری کنند و مواظب  باشند تا خدای نکرده آب به آسیاب دشمنان ریخته نشود که این موضوع خیلی مهم و مورد تاکید است. 

وی در ادامه به جنایات آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر و شهدای منا اشاره کرد و همچنین به تحولات این کشور و اختلافات موجود در هیات حاکمه آنها تاکید و ابراز امیدواری کرد تا خون شهدا به بار نشسته و دشمنان مجازات شوند .

دهقانی زاده همچنین به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ثمرات نظام و اهمیت حضور مردم در عرصه های مختلف تحت زعامت مقام معظم رهبری، وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و حادثه آمل در قبل از انقلاب اسلامی و نقش مردم در جریانات مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد .

وی در ابتدای خطبه های نمازجمعه این شهرستان در خصوص اهمیت بندگی خدا، تلاش برای کسب رضایت او و همچنین ارتباط مخلوق با خدا در ابعاد مختلف بصورت مفصل به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.