ID : 11680093
در نشست هم اندیشی خبرنگاران اشکذر مطرح شد؛

نارضایتی امام جمعه اشکذر از عملکرد روابط عمومی ها/ فرماندار اشکذر: لزوم رعایت صداقت و امانت در انعکاس اخبار


نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اشکذر با امام جمعه، فرماندار و شورای شهر اشکذر برگزار شد.

به گزارش  یزد رسا به نقل از نسیم صادق، فرماندار اشکذر در نشست هم اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اشکذر ضمن تاکید بر رعایت صداقت و امانت در انتشار اخبار اظهار داشت: انتشار صحیح و درست اخبار به ویژه خدمات دولت و اطلاع رسانی به مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

"شاه حسینی" فرماندار اشکذر با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می کنیم، افزود: نقد صحیح و منصفانه راه گشا بوده و باعث برطرف کردن مشکلات جاری می شود.

 

امام جمعه اشکذر نیز در بیاناتی خبرنگاری را رسالتی مقدس نامید و ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان گفت: انعکاس اخبار به ویژه کاراها و خدمات انجام شده به مردم می تواند آنان را از روند امور اجرایی به خوبی با خبر کند.

 

"حجت السلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر در ادامه با اشاره به ضعف کاری روابط عمومی ادارات شهرستان تاکید کرد: متاسفانه روابط عمومی های ادارت شهرستان انگونه که باید به بحث انعکاس اخبار بها نمی دهند که این نقص باید برطرف شود.

 

خبرنگاران حاضر در این نشست نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در اشاراتی عدم همکاری روابط عمومی های ادارات با خبرنگاران را به عنوان بزرگ ترین ضعف حوزه اطلاع رسانی در شهرستان اشکذر عنوان کردند.

 

بحث توجه های مادی و معنوی از سوی برخی خبرنگاران نیز ازجمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.